Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر تبلیغ، ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، تفاهم نامه‌ای با موضوع برگزاری جشنواره ملی آیات در رشته آواها و نغمات امضا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه با محوریت بررسی فرآیند برگزاری جشنواره ملی آیات در رشته آواها و نغمات با مضامین قرآن و عترت برگزار شد و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان نسبت به برگزاری هرچه با شکوه تر برنامههای این جشنواره در نیمه دوم سال جاری اعلام آمادگی کرد.

اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر تبلیغ، ترویج و توسعه فعالیت های قرآن و عترت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به اینکه جشنواره ملی آیات در رشته آواها و نغمات قرآنی و عترتی در بخش‌های مدیحه سرایی، همخوانی، ابتهال، آگاپلا و بخش ویژه مدافعین حرم و سوره مبارکه واقعه برگزار خواهد شد،اظهار کرد: فراخوان ارسال آثار جهت این جشنواره مهرماه و شرکت در این جشنواره برای گروه سنی بزرگسال آزاد خواهد بود.

وی، گفت: جشنواره ملی آیات در رشته آواها و نغمات با موضوعات قرآن و عترت، سیره ائمه اطهار، اقتصاد مقاومتی، صلح و سبک زندگی برگزار می شود.

امیرنیا، هدف از برگزاری جشنواره ملی آیات را توسعه و ترویج موضوعات قرآنی و بهره مندی از ظرفیت هنرمندان مختلف علی الخصوص مداحان و گروه های تواشیح داخلی کشور اعلام کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ یعقوب جباری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: این مسابقات، در رشته‌های قرائت تحقیق، احکام، نهج البلاغه، حفظ ۱۰جزء و حفظ کل قران برگزار شدو نفرات منتخب به رقابت‌های کشوری راه پیدا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی سامانه جامع حمد در یاسوج
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم شمال غرب در مراغه