Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@06:28:37 GMT

حذف مشاغل مرتبط با برجام در وزارت خارجه آمریکا

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۵۳۸۸۶

حذف مشاغل مرتبط با برجام در وزارت خارجه آمریکا

صراط: وزیر خارجه آمریکا قصد دارد بیش از 30 جایگاه شغلی نمایندگان ویژه آمریکا در وزارت خارجه این کشور از جمله آنهایی که در برجام و تغییرات اقلیمی نقش داشتند را حذف کند.
به گزارش فارس، «رکس تیلرسون» وزیر امور خارجه آمریکا قصد دارد بیش از 30 جایگاه شغلی در وزارت خارجه این کشور را حذف کند.
شبکه خبری «سی ان ان» به نقل از نامه‌ای که تیلرسون به سناتور «باب کورکر» رئیس کمیته روابط خارجی سنا نوشته بود، گزارش کرد که وزیر امور خارجه آمریکا قصد دارد بیش از 30 جایگاه شغلی نمایندگان ویژه آمریکا در وزارت خارجه این کشور را تنزل رتبه دهد یا اینکه به طور کامل این پست‌های شغلی را حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




در این نامه، تیلرسون به کورکر اعلام کرده است که قصد دارد دفاتر دیپلمات های خاص و نمایندگان ویژه آمریکا در دفاتر منطقه‌ای و تابعی ادغام کند.

پایگاه خبری بلومبرگ نیز گزارش کرد که وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه (دیروز) از طرح خود برای حذف چندین نماینده ویژه وزارتخارجه آمریکا از جمله آنهایی که در بحث تغییرات اقلیمی و برجام نقش داشتند، پرده‌برداری کرد.

بنا بر این گزارش، این اقدام تیلرسون در راستای تقاضاهای «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای کاهش شدید بودجه وزارت خارجه این کشور صورت می‌گیرد.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۳۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا

به گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا، سامی ابوزهری، یکی از مقامات ارشد حماس گفت که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا حماس را «ناعادلانه» متهم به تاخیر در توافق آتش بس غزه می‌کند.

بلینکن بارها از حماس خواسته است که پیشنهاد تل‌آویو را برای آزادی اسیران و دستیابی به آتش بس بپذیرد و آن را «فوق العاده سخاوتمندانه» دانسته است.

ابوزهری به رویترز گفت: نظرات بلینکن با واقعیت در تضاد است. برای بلینکن که به عنوان وزیر خارجه اسرائیل و نه آمریکا شناخته می شود، عجیب نیست که چنین اظهاراتی را بیان کند.

وی افزود: حتی تیم مذاکره کننده اسرائیل هم پذیرفت که نتانیاهو مانع دستیابی به توافق بود.

ابوزهری گفت که این گروه همچنان در حال بررسی پیشنهاد اخیر آتش بس است. حماس به دنبال آتش بس دائمی و عقب نشینی اسرائیل از غزه است، در حالی که نتانیاهو می گوید اسرائیل باید برای امنیت خود، با یا بدون توافق با حماس، تشکیلات باقی مانده حماس را در رفح در جنوب غزه نابود کند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902048

دیگر خبرها

  • تحولات اوکراین|قصد بایدن برای حمایت غیرعلنی از کی‌یف
  • ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی مرتبط با جنگ علیه فلسطینیان را تحریم کرد
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم