Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@11:51:45 GMT

پلیس زنجان در روز عیدقربان محدودیت ترافیکی اعمال می کند

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۵۴۴۸۲

پلیس زنجان در روز عیدقربان محدودیت ترافیکی اعمال می کند

زنجان - رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: همزمان با روز عید سعید قربان محدودیت های ترافیکی در زنجان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی اعمال می شود.

سرهنگ رمضان آفریدون در گفتگو باخبرنگار مهرافزود: در راستای برقراری نظم و امنیت در برگزاری مراسم نماز عیدسعید قربان، پلیس راهنمایی و رانندگی با تمام نیرو و پرسنلتمهیدات لازم برای برقراری امنیترا در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: این محدودیت‌ها در روز عید سعید قربان از ساعت ۶.۳۰ بامداد تا پایان مراسم اقامه نماز عید از چهارراه سوم کوچه مشکی، خیابان امامت (دانشگاه پیام نور) به سمت میدان «رسل»، تقاطع دارالقرآن به سمت میدان «رسل» و در تقاطع تربیت به سمت میدان «رسل» محدودیت تردد و توقف اعمال می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: در راستای برقراری امنیت روز عید قربان مردم همکاری لازم را با پلیس راهنمایی و رانندگی داشته و از تردد خودروها در محل های ذکر شده خود داری کنند.

آفریدون تاکید کرد: تردد و توقف هر نوع وسیله نقلیه در محدوده ترافیکی ممنوع بوده و خودروهایی که در مسیر توقف کنند با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی گفت: روز عید سعید قربان با توجه به تردد زیاد در تقاطع میدان رسل این محور تا پایان برگزاری نماز عید سعید قربانمسدود می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان تصریح کرد: درامامزاده سید ابراهیم(ع)، حسینیه اعظم وسایر مساجد سطح استان زنجانکه نماز عید قربان برگزار می‌شود محدودیت وجود ندارد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع!
  • واشنگتن، جنگنده‌ها و پهپادهایش را به قطر منتقل کرد