Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره عراقی صنعت نفت آبادان تاکید کرد که فصل جاری آخرین فصل حضورش در فوتبال ایران خواهد بود.

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از الملاعب، کرار جاسم در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر ایران در تیم صنعت نفت آبادان بازی می‌کند و توانسته بازی‌های درخشانی را برای این تیم به نمایش گذارد.

این بازیکن عراقی در گفت‌وگویی که با روزنامه الملاعب داشت به ستایش از لیگ ایران پرداخت و اظهار کرد: لیگ برتر ایران جزو بهترین لیگ های آسیاست و حتی می‌توان این لیگ را با لیگ‌های اروپایی هم مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان خارجی با کیفیتی به لیگ ایران می‌آیند و رقابت کردن و درخشیدن در این لیگ اصلا آسان نیست. من در پنج هفته فصل جاری جزو بهترین‌ها بوده‌ام و این نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته‌ام.

او در پایان گفت‌: قصد نداشتم که در لیگ ایران بازی کنم اما به خاطر اصرار سرمربی نفت آبادان که دوست صمیمی‌ام است یک فصل دیگر هم در فوتبال ایران به بازی ادامه دادم. با وجود تمایل مدیران نفت برای ادامه‌ همکاری در فصل بعد باید بگویم که این آخرین فصل فوتبالی من به عنوان لژیونر است و سال بعد حتما به عراق بر می‌گردم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۴۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی تراکتور 0-0 استقلال (لیگ برتر ایران - 1402/1403)

دیدار تراکتور و استقلال با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دانلود (35.3MB)

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (لیگ برتر ایران - 1402/1403)
  • اولین تیم سقوط کننده از لیگ برتر به لیگ یک
  • خلاصه بازی تراکتور 0-0 استقلال (لیگ برتر ایران - 1402/1403)
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • مصاف صنعت نفت آبادان و هوادار تهران
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • اعتراف لیگ برتر: داور اشتباه کرد، حق با شما بود!‏