Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@09:13:38 GMT

سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۵۴۹۹۷

سردار اسحاقی فرمانده انتظامی استان گیلان شد

سردار محمدرضا اسحاقی با حضور جانشین ناجا به‌‌عنوان فرمانده انتظامی استان گیلان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمدرضا اسحاقی صبح امروزبا حضور سردار مومنی جانشین ناجابه‌‌عنوان فرمانده انتظامی استان گیلان معرفی شد.

وی که تا پیش از این در حدود 7 سال فرمانده انتظامی استان خوزستان بود، با حکم فرمانده ناجابه‌مدت 3 سال به‌عنوان فرمانده انتظامی استان گیلان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدرضا میرحیدری نزدیک به 2 سال فرماندهی انتظامی استان گیلان را برعهده داشت.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد

    فرمانده مرزبانی خراسان رضوی روز چهارشنبه گفت: در راستای تحقق تدابیر سردار فرمانده کل انتظامی کشور برای کمک به معیشت کارکنان فراجا بویژه مرزبانان این استان، منازل مسکونی برای آنان ساخته خواهد شد.   سردار مجید شجاع افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده ۷۲ واحد مسکونی در سال جاری برای استفاده مرزبانان هنگ تایباد و خانواده آنها ساخته می شود که همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) ساخت پروژه ۳۲ واحدی آغاز شد.   فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: در حوزه شهرستان سرخس و مشهد نیز برنامه ریزی خوبی انجام شده و ساخت تعدادی واحد سازمانی برای استفاده همکاران سخت کوش و متعهد مرزبانی در دستور کار است که ساخت بخشی از آن نیز در سال جاری آغاز خواهد شد.   سردار شجاع گفت: مرزبانان و خانواده آنها لایق بهترین ها هستند، لذا تمام تلاش را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم بهبود معیشت آنها به ویژه در حوزه منازل سازمانی را محقق کنیم.   خراسان رضوی از شمال و شمال شرق ۵۳۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان و از شرق حدود ۳۰۲ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد.   تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • کشف اشیای عتیقه در رودبار
  • کشف اشیای عتیقه ۲۰۰ میلیارد ریالی در رودبار
  • کشف اشیای عتیقه ۲۰۰ میلیاردی ریالی در رودبار
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در گیلان
  • کشف اشیای عتیقه هزاره اول قبل از میلاد در رودبار
  • کامیون حامل ۲۵ تن شکر قاچاق در لرستان متوقف شد