Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: در هفته دولت ۷ هزار واحد مسکن مهر پرند افتتاح می‌شود و ۱۲ هزار واحدی که متقاضی موثر دارند باقی می‌ماند. طاهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداو سیما گفت:در تکمیل مسکن مهر پرند باید همه دستگاهای خدمات رسا ن. از جمله اب، برق و گاز کمک کنند، با توجه به اینکه تمامی هزینه‌های انشعاب اب، برق، وگاز پرداخت شده متاسفانه با پیشرفت ابنیه‌ها سرعت خدمات رسانی در بخش‌های مختلف زیربنایی کند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طاهری با اشاره به اعلام ضرب الاجل به پیمانکاران کم کار مسکن مهر پرند تاکید کرد: سیاست دولت این است که مسکن مهر پرند تا پایان سال ۱۳۹۶ تمام شود و بعد از آن به کارهای روبنایی بپردازیم.
وی تاکید کرد با توجه به افزایش تسهیلات از ۳۰ میلیون به ۴۰ میلیون تومان و افزایش کمک به اورده مردم به پیمانکاران تذکر دادیم که اگر سستی یا کم کاری داشته باشند، خلع ید می‌کنیم و پیمانکاران دیگری که متقاضی هستند و با همین قیمت و کیفیت می‌توانند کار را بر عهده بگیرند جایگزین آن‌ها خواهیم کرد. تذکرات لازم را به پیمانکاران از طریق مشاورین خود می‌دهیم که زودتر کار را جمع کنند. البته اگر هم تاخیر داشته باشند هزینه هایی به پیمانکاران تحمیل می‌شود که به ضررشان است..
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند تصریح کرد: قیمت مسکن مهر نهایی شد‌ها ست و متقاضیانی که برای تحویل واحدهای خود مراجعه می‌کنندنباید به سازندگان مبلغی پرداخت کنند و باید واریزی خود را از طریق سامانه بانک مسکن واریز کنند.
طاهری درباره قطار حومه‌ای و مترو در شهر پرند گفت:اقدامات بسیار خوبی درباره قطارحومه‌ای صورت گرفت بطوریکه رفت وبرگشت قطار در روز از ۵ بار به ۱۶ بار افزایش یافته است.
وی افزود: اعلام امادگی کردیم که در صورتیکه مجوز لازمرا به هیات وزیران به ما بدهد می‌توانیم از این طریق تهاتر بابت تجهیزات برقی همکاری کنیم.
طاهری ادامه داد: مترو تا فرودگاه امام (ره) امده است و ۱۷. ۵ کیلومتر تا پرند فاصله دارد و فقط درواگن‌ها کمبود اعتبار دارند که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد که اگر اعتبار اختصاص یابد در مدت ۶ ماه عملیاتی می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرنددرباره مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر پرند گفت: ما تن‌ها درباره سامانه وتسهیلات بر تعاونی‌ها نظارت داریم و ساخت وساز بر عهده ما نیست، اشخاصی که با مشکل روبرو شدند و اگر می‌توانند پول خود را از تعاونی دریافت کنند ما می‌توانیم واحدی را برای ان‌ها در نظر بگیریم و در سامانه ثبت نام کنیم.
وی تاکید کرد: شاکیان مسکن مهر پرند می‌توانند به اداره تعاون مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۵۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، روح الله مقدم، معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان قم گفت: استان قم درپرداخت وام ازدواج درکشور، طبق جدول وزارت ورزش و جوانان مربوط به پایان سال ۱۴۰۲، رتبه نهم کشور را کسب کرده‌است.

وی ادامه داد: استان قم با تحقق ۸۸.۵ درصدی اعطای وام ازدواج به متقاضیان، در میان ۳۱ استان کشور ، این رتبه را به خود اختصاص داده‌است.

وی یادآور شد که میانگین جمع کل دریافت کنندگان تسهیلات ازدواج در کشور در سال گذشته ۸۵ درصد بوده‌است.

مقدم بیان کرد: ۱۱ هزار و ۵۵۲ فقره وام ازدواج در سال گذشته به متقاضیان در قم پرداخت شده‌است.

وی ادامه داد: این تعداد فقره وام ازدواج با معرفی اداره‌کل ورزش و پرداخت توسط بانک‌ها به مبلغ ۲۴ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال انجام پذیرفته‌است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم همچنین تعداد متقاضیان در صف انتظار دریافت وام در سال گذشته را یک‌هزار و ۵۰۹ نفر عنوان کرد.

وی تعداد کل متقاضیان وام ازدواج در استان قم تا پایان بهمن ماه را ۱۳ هزار و ۶۱ نفر ذکر کرد.

مقدم همچنین یادآور شد: سال ۱۴۰۱ تعداد تسهیلات پرداخت شده ازدواج در استان قم ۱۲ هزار و ۴۷۶ فقره بوده‌است.

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • وام ازدواج ۸۸.۵ درصد متقاضیان قمی پرداخت شده است
  • پرداخت بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به ‌سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • شرکت عمران شهر جدید پردیس از سازندگان متعهد حمایت می‌کند