Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@22:06:16 GMT

رئیس خانه صنعت: رکود، صنعتگران را بیچاره کرده است

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۵۵۲۴۷

رئیس خانه صنعت با بیان اینکه رکودصنعتگران را بیچاره کرده است، گفت: صادرات صنعتی آن طور که خواسته نظام است، انجام نمی‌شود.

به گزارش فارس،سیدعبدالوهاب سهل آبادی در مراسم تودیع و معارفه محمدرضا نعمت‌زاده و محمد شریعتمداری وزرای سابق و جدید صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: به داد صنعت برسید، وضعیت صنعت از این حرفها گذشته است، رکود ما را بیچاره کرده و وضع صادرات آنطور که خواسته رهبری و نظام است، پیش نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه عوامل محیطی، صنعت را بیچاره کرده است، افزود: با وجود بانکهایی که نه رفتارشان از نظر مراجع تقلید، شرعی است و نه از نظر جوامع بین المللی قابل قبول است، صنعت نمی تواند رشد کند. به گفته وی، باری که 4 سال پیش نعمت زاده در وزارت صنعت تحویل گرفت هنوز به مقصود نرسیده است.

سهل آبادی ادامه داد: فرزندان ما حاضر نیستند برای ما یک چک یا سفته امضا کنند، زیرا خانواده های ما را به زندان برده اند.

وی تأکید کرد: نزول اندر نزول،صنعتگران را بیچاره کرده و بهره مرکب بانکها ما را داغون کرده است. تسهیلات وقتی به دست ما می رسد که دیگر نوشدارو پس از مرگ سهراب است.

وی با تأکید بر اینکه باید به بخش خصوصی واقعی توجه شود،خطاب به شریعتمداری گفت: شما جوان مانده اید ولی در وزارت صنعت پیر خواهید شد. این بخش، کمر خم می‌کند. صنعت با مشکلات زیادی همراه است و با برخی رانتها کار کرده که امروز باید در مورد آن فکرها شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت:  تولید سه فیلم کوتاه داستانی خون، خانه من  و  تروما با موضع اجتماعی در این شهرستان تولید شد.

رحیم بایزیدی افزود: فیلم کوتاه داستانی خون به نویسندگی و کارگردانی انور محمودی آذر، فیلم خانه من به نویسندگی و کارگردانی یاسین تپه قادر آبادی و فیلم ترومابه نویسندگی و کارگردانی شرمین سلطانیان آماده نمایش شد.

بایزیدی اظهارکرد: فیلم خون روایت مردی  ۳۰ ساله است که به دلایل شخصی همسر خود را به قتل رسانده و هنوز هم در توهم زندگی با اوست.

وی افزود: فیلم خانه من روایت کودکی است که قصد ساختن خانه ای برای عروسکش را دارد که در ساختن خانه با مشکلاتی مواجه می شود.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد گفت: همچنین فیلم کوتاه  داستانی تروما بیانگر موضوعی است که مادری دارای دو فرزند بوده که به دلیل مشغله های فراوان یکی از کودکان خود را در ماشین جا گذاشته و او برای پیدا کردن کودک گم شده اقدام می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • صنعتگران ذوب آهن اصفهان برای ایران قوی تلاش می کنند
  • زیمبابوه به صنعت کشاورزی و دارویی ایران نیازمند است
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • قتل هولناک مادر با ضربه‌های دمبل
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران