Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین روز از هفته دولت کانال آبرسانی به مزارع و باغات دشت سفلی مزایجان با حضور مسولان شهرستان بوانات افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از حرف رسا، به همت جهاد کشاورزی شهرستان بوانات و با حضور فرماندار شهرستان و مسولان مدیریت جهاد کشاورزی و ادارات شهرستان و مردم و کشاورزان بهره بردار دشت سفلی مزایجان بوانات کانال ابرسانی به طول بیش از 800 متر افتتاح و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کانال آبیاری دشت سفلی مزایجان با هزینه ای بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی خشکسالی جهاد کشاورزی و به طول (817) متر در ابعاد(50*50*150 ) طی 6 ماه ساخته و مورد استفاده کشاورزان این بخش قرار گرفت.

این کانال آب بیش از 103 هکتار از اراضی پایین دست دشت سفلی شهر مزایجان را مشروب می کند و بالغ بر 130 بهره بردار از این کانال استفاده می کنند که پیش از این هدر رفت آب بسیار زیاد بود و مشکلات زیادی برای کشاورزان همراه داشت.

محمد اسدالهی فرماندار شهرستان بوانات در مراسم افتتاح این طرح، مدیریت منابع آب و تغییر الگوی کشت را بهترین برنامه برای بهره وری بهتر کشاورزان برشمرد و گفت: برای مدیریت منابع آبی شهرستان کشاورزان عزیز باید به سمت ککشت های کم آب بروند کشتهایی که گاها درامد زایی بهتری نیز دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور از افتتاح بیش از ۱۶هزار تخت بیمارستانی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محسن منصوری، ظهر امروز، در بازدید از بیمارستان در دست ساخت نیایش گفت: دولت توجه ویژه‌ای به توسعۀ زیرساخت‌های بهداشت و درمان دارد.

او با بیان اینکه سرانۀ زیرساخت‌های بهداشت و درمان در لرستان نسبت به میانگین کشور کمتر است، اضافه کرد: بیمارستان نیایش مصوبه سفر رئیس‌جمهور به این استان است.

منصوری: بر احیای واحدهای راکد متمرکز شده‌ایم + فیلم

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تأکید کرد: بیمارستان نیایش خرم‌آباد در دو سال گذشته 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و این پروژه اکنون به 65 درصد پیشرفت رسیده‌است.

منصوری بیان کرد: 2000میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیایش خرم‌آباد نیاز است که بخشی از این اعتبار باید در بودجۀ جاری کشور و بخشی نیز با کمک منابع استانی تأمین شود.

او خاطرنشان کرد: بیش از 16هزار تخت بیمارستانی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در کشور افتتاح شده‌‌‌ و به بهره‌برداری رسیده‌است.

عملیات اجرایی بیمارستان نیایش خرم‌آباد در زمینی به‌مساحت 107 هزار مترمربع در 14 بلوک در مجتمع پردیس دانشگاهی کمالوند سال 1390 آغاز شده‌است.

بیمارستان 551 تختخوابه نیایش بنا بود 36 ماه به بهره‌برداری برسد، اما پس از گذشت 10سال هنوز نیمه‌کاره است.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • سیلابی شدن رودخانه در روستای برمزید و خنجوک