Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص دستور وزیر ورزش و جوانان مبنی بر پیگیری و بررسی علت کسب نتایج ضعیف تیم ملی کشتی آزاد صحبت کرد.

ایمن‌آبادی در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به اتفاق ایجاد شده در کشتی آزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت ورزش و شخص دکتر سلطانی‌فر به عنوان متولی ورزش کشور این حق را دارند که در امور فدراسیون‌ها اظهار نظر کنند و در جریان عملکرد آنها باشند ولی متاسفانه روز گذشته فدراسیون کشتی نامه بی‌ادبانه‌ای را منتشر کرد که روح کشتی و پهلوانی را خدشه‌دار نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخلاق از ورزش بیرون می‌آید و ورزش کشتی به عنوان ورزشی که روح پهلوانی در آن دمیده شده انتظار بیشتری از آن داریم.

وی در ادامه افزود: اگر دکتر سلطانی‌فر از فدراسیون‌ها جواب می‌خواهد به این دلیل است که اگر در رشته‌ای نتیجه ضعیفی کسب شود نمایندگان مجلس از شخص وزیر می‌خواهند که توضیح دهد. این نامه فدراسیون جامعه کشتی و جامعه ورزش را تحت تاثیر قرار داد. این کاری که از سوی فدراسیون کشتی صورت گرفته فرار روبه جلو است. رسول خادم به جای توضیح درخصوص این نتایج متاسفانه از شیوه بدی استفاده کرد و من از دکتر سلطانی‌فر می‌خواهم که با حساسیت بیشتری به این موضوع وارد شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت: فدراسیون کشتی و شخص رسول خادم باید هم از دکتر سلطانی‌فر و هم از مردم عذرخواهی کنند. این عذرخواهی هم به خاطر این نامه بی‌ادبانه از سوی فدراسیون است و هم از این جهت که کشتی آزاد شکست تاریخی را در کارنامه کشتی ایران ثبت کرد. اعتبارات فدراسیون کشتی نسبت به فدراسیون‌های دیگر فاصله قابل ملاحظه‌ای دارد و با وجود اینکه در سال سخت مالی این بودجه توسط وزارت ورزش به این فدراسیون تعلق گرفت، فدراسیون نباید این موضع را می‌گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۶۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد

 مدیرکل ورزش وجوانان استان درحاشیه برگزاری این مجمع انتخاباتی گفت: پس از انجام رای گیری در این مجمع انتخاباتی محمد مومنی منش باکسب بیشترین آراء به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کشتی استان انتخاب و معرفی شد‌.

دهقان افزود: طرح آمایش سرزمین باهدف توسعه ورزش و کسب ظرفیت های استان درحال انجام است که می تواند برای توسعه این ورزش دراستان تاثیرگذارباشد.

دبیر فدراسیون کشتی کشور هم گفت: اعتلای ورزش کشتی کهگیلویه و بویراحمد هدف مشترک فدراسیون و اداره ورزش و جوانان این استان است که در سایه تعامل و همفکری تحقق خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • نامه هشدار دهنده وزیر ورزش خطاب به تاج
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه