Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آيا مطالب مشابه در سايت وجود دارد؟ بله. در اين بخش: (مقالات آموزشي ويندوز 10)
--> آموزش غير فعال کردن آپديت خودکار مرورگر اينترنت گوگل کروم در ويندوز 10

نرم افزار هايي زيادي هستند کهمدام بروزرساني ميشوند تا بهبود هايي در آنها صورت بگيرد و امنيت آنها افزايش بيابد. نرم افزار گوگل کروم نيز از اين دسته از نرم افزار ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر از اين مرورگر در ويندوز استفاده ميکنيد مطمئنا تا به حال متوجه شده ايد که هر چند وقت يک بار تغييراتي در آن صورت ميگيرد و يا ظاهر بخش تنظيمات در آن تغيير ميکند. اين موضوع به آن دليل است که کروم به صورت مخفيانه آپديت ها را دانلود کرده و نصب ميکند. بدون اجازه شما!
متاسفانه کروم راهي براي توقف آپديت ها در اختيار کاربران قرار نداده است و براي انجام اين کار بايد خودتان دست به کار شويد. در اين مقاله نحوه انجام اين کار را به شما آموزش ميدهيم.
نکته: از آنجايي که روشي که در اين مقاله از آن استافده کرديم در ويندوز 10 به خوبي کار کرد، ر ويندوز 8 و 7 نيز بايد کار کند زيرا اين سه نسخه از ويندوز شباهت هاي زيادي به هم دارند.
غير فعال کردن آپديت خودکار مرورگر اينترنت گوگل کروم از طريق Local Group Policy Editor
براي انجام اين کار نياز به دانلود يک فايل داريد. ميتوانيد اين فايل مورد نياز جهت غير فعال کردن آپديت خودکار مرورگر کروم را از اين بخش دانلود کنيد. با استفاده از اين فايل ميتوان آپديت خودکار مرورگر گوگل کروم را از طريق Group Policy Editor غير فعال کرد.
نکته: Local Group Policy Editor تنها در نسخه هاي پرو و اينترپرايز ويندوز موجود است و در نسخه هاي هوم موجود نيست. براي انجام اين کار در نسخه هاي هوم ويندوز به پايين مقاله مراجعه کنيد.
دو راه براي باز کردن Local Group Policy Editor در ويندوز 10
1. RUN را با گرفتن کليد هاي ترکيبي “Windows + R” باز کنيد و سپس عبارت Gpedit.msc را در آن تايپ کنيد و اينتر بزنيد.

بهترين افزونه ها براي مرورگر گوگل کروم
2. در پنجره Group Policy بر روي گزينه ي “Administrative Templates” که در زير گزينه ي “Computer Configuration” است راست کليک کنيد و سپس گزينه ي Add/Remove Templates را کليک کنيد.

3. Add را کليک کنيد.

4. فايلي که دانلود کردي بوديد را انتخاب کنيد و در اين پنجره قرار دهيد. پس از نجام اين کار Close را کليک کنيد.

آموزش بازگرداندن دکمه Back در گوگل کروم
5. هم اکنون از طريق ستون سمت چپ در پنجره برنمه Local Group Policy Editor به مسير زير برويد:
Computer Configuration Administrative Templates Classic Administrative Templates (ADM) Google Google Update Applications Google Chrome
6. بر روي “Update Policy Override” دو بار کليک کنيد تا پنجره جديدي باز شود.

7. در اين پنجره تيک گزينه ي “Enabled” را بزنيد و سپس از طريق کادر مقابل عبارت Policy گزينه ي “Updates Disabled” را انتخاب کنيد. پس از انجام اين مراحل OK را کليک کنيد.

هم اکنون با يک بار ريستارت کامپيوتر، آپديت خودکار مرورگر کروم غير فعال خواهد شد. براي فعال سازي مجدد آپديت ها به همين بخش بازگرديد و گزينه ي “Always Allow Updates Recommended” را انتخاب کنيد.
غير فعال کردن آپديت خودکار کروم از طريق System Configuration
با استفاده از اين روش سرويسي را که مرورگر اينترنت کروم براي چک کردن براي يافت آپديت هاي جديد استفاده ميکند را غير فعال ميکنيد.با غير فعال کردن اين سرويس کروم هيچگاه نخواهد توانست آپديت شود.
آموزش غيرفعال کردن آپديت خودکار در ويندوز 10
براي غير فعال کردن آپديت خودکار کروم از طريق System Configuration مراحل زير را طي کنيد:
1. RUN را با گرفتن کليد هاي ترکيبي Windows + R باز کنيد و سپس عبارت “Msconfig” را در آن تايپ کنيد و اينتر بزنيد.

2. به تب سرويس ها برويد و تيک کنار تمامي سرويس هايي که در ستون “Manufacturer” نامشان Google و يا Google Inc. اس را برداريد و نهايتا OK را کليک کنيد.

3. در پيغامي که نمايش داده ميشود Restart را کليک کنيد.

پس از ريستارت ويندوز ديگر کروم آپديت نخواهد شد. هر زمان که خواستيد آپديت خودکار آن را مجددا فعال کنيد به همين بخش بازگردذيد و تيک اين سه گزينه را بزنيد.
موفق باشيد.

ساير مقالت مربوط به ويندوز 10
-->
ابتدا قبلي 1 بعدي انتها (1)
-->


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز

اسامی پذیرفته‌شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد.

قرار بود پذیرفته‌شدگان، ۳ روز پس از اعلام نتایج یعنی از چهارشنبه ۵ اردیبهشت به درگاه my.medu.ir مراجعه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند اما بخش «جذب و استخدام _ کارا» فعال نبود و این موضوع داوطلبان را با چالش مواجه کرده بود.

پیگیری خبرنگار ما از مسئولان آموزش و پرورش حاکی از این است که این سامانه از امروز فعال می‌شود. همچنین به داوطلبان برای ثبت اطلاعات و بارگذاری مدارک فرصت کافی داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • خلاقیت در طراحی کیک تولد با ویندوز 11 (فیلم)
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • اسلامی: ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • ۱۱ هزار و ۵۰۰ شعبه در مرحله دوم انتخابات مجلس فعال است
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز