Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسی گفت:اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد سید ناصر حسینی که شغل اصلی وی معلمی است و از فرهنگیان خوشنام شهرستان نظرآباد است و نزدیک به ۲۰ سال در کار فرهنگی و اقتصادی حضور فعال داشته است را پس از بررسی های متعدد به عنوان شهردار جدید نظرآباد به وزارت کشور معرفی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرسول عباسی رئیس شورای شهر نظر آباد در گفتگو با کرج رسانه در خصوص انتخاب شهردار جدید نظر آباد گفت:اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد سید ناصر حسینی که شغل اصلی وی معلمی است و از فرهنگیان خوشنام شهرستان نظرآباد است و نزدیک به ۲۰ سال در کار فرهنگی و اقتصادی حضور فعال داشته است را پس از بررسی های متعدد به عنوان شهردار جدید به وزارت کشور معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص مدرک تحصیلی شهردار انتخاب شده از سوی شورای پنجم نظرآباد افزود:مدرک تحصیلی سید ناصر حسینی فوق لیسانس ارتباطات است و مدرس دانشگاه است.

رییس شورای شهر نظرآباد اضافه کرد: سید ناصر حسینی کاملا با شهر نظر آباد, مسایل عمرانی ,پرسنل,امور قراردادها,و مسائل فنی آشناست و نسبت به گزینه های دیگر که توسط اعضای شورای شهر مورد بررسی قرار گرفت اطلاعات کامل درخصوص حوزه شهری و شهرداری دارد.

عباسی گفت:هدف مجموعه شورای اسلامی شهر نظرآباد از انتخاب سید ناصر حسینی ابتدا بومی بودن وی بود چرا که نظر آباد پتانسیل بسیار خوبی از جهت نیروی انسانی و هم از جهت کسب درآمد پایدار دارد که متاسفانه بدلیل عدم مدیریت خوب در شهرستان نظراباد این پتانسیل ها شناسایی نشد و بدلیل بی توجهی آنان اکثر جوانان تحصل کرده شهر بیرون از نظراباد مشغول بکار هستند و در این زمینه ۱۹ نفر ثبت نام کردند که اکثریت آرا به آقای حسینی رسید و با توجه به برنامه ای که از وی خواسته شد برنامه ای را تنظیم کردند و ما مطالعه کردیم و اکثر غریب به اتفاق شورا به وی رای دادند.

رییس شورای شهر نظرآباد در خصوص هدف شورا و شهردار گفت:هدف ما توسعه شهر نظرآباد است و می خواهیم با پرسنل توانمند شهرداری انگیزه ها را بالا برده و بتوانیم شهرنظر آباد را بسوی توسعه سوق دهیم و قطعا وقتی شورای شهر و شهرداری با هم هماهنگ عمل کنند و به نقطه ی مشترکی برسند می توان شهر را توسعه داد.

وی در خصوص فاکتورهای انتخاب سید ناصر حسینی افزود: توانمندی وی نیز یکی دیگر از فاکتورهای انتخاب بود و اینکه با توجه به تخصص و تجربه ای که در زمینه فعالیت اقتصادی و مدیریت درآمد و هزینه داشتند و با توجه به پتانسیل شهر نظرآباد وی میتواند در این زمینه هم به شهر نظرآباد کمک کند و از دلایل دیگر انتخاب سیدناصرحسینی پاکدستی ,و توانمندی در مسائل مدیریتی است و امیدواریم بتوانیم با یاری مردم, نخبگان و مسولین شهری و شهرستانی و پرسنل همدل و همراه مجموعه شهرداری شهر نظرآباد را به جایگاه واقعی خود در زمینه های مختلف برسانیم و ارتقای این شهر را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس گفت: نشست هم اندیشی با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان برای تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه‌های خدمات شهری، فرهنگی و عمرانی برگزار شد.

 شو وی سرکنسول چین در بندرعباس نیز گفت: کنسولگری چین در بندرعباس نخستین کنسولگری چین در ایران است که با هدف شناسایی ظرفیت‌های استان هرمزگان راه اندازی شده است.

«بریک سادیکوف» کنسول قزاقزستان در بندرعباس نیز از شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس دعوت کرد تا از شهر آکتو قزاقستان بازدیدکنند و عقد خواهرخواندگی دو شهر بندرعباس و آکتو در کشور قزاقستان امضا شود.

مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس نیز گفت: به دنبال گسترش روابط خواهرخواندگی شهر بندرعباس با شهر‌های کشور‌های چین و قزاقستان هستیم.

در پایان این مراسم با سفره افطاری از میهمانان پذیرایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • افتتاح خانه خبرنگاران در آینده‌ای نزدیک/ تداوم افتتاح های مترویی منطقه هفت در سال جدید
  • اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به از بین رفتن انگیزه‌ها شود
  • اختلافات عامل بی اثر شدن اقدامات می شود
  • انتقاد ناصر امانی به شهرداری تهران/ ساخت مسجد در بوستان قیطریه موجب تخریب شعائر اسلامی و بدبینی می‌شود
  • امانی، عضو شورای شهر تهران: ساخت این مسجد وقفی در پارک قیطریه، خلاف قانون است
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • موافقت وزیر کشور با ارتقاء درجه شهرداری پارس آباد مغان
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی