Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا قائم مقام شرکت نفت پاسارگاد در این آیین گفت:شرکت نفت پاسارگاد آبادان از بزرگترین کارخانه های این شرکت در کشور است که بالغ بر 25 درصد تولید شرکت پاسارگاد در این منطقه انجام می شود.
امیر حسین آریا اظهارکرد: برای رعایت مشکلات زیست محیطی، دومین کوره زباله سوز شرکت پاسارگاد آبادان که گازهای بالاسری مجموعه پس از فرآیند را می سوزاند به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:با توجه به اینکه پالایشگاه آبادان در محدوده شهری قرار دارد باید استانداردهای بین المللی زیست محیطی در تولید رعایت شود تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.
قائم مقام شرکت نفت پاسارگاد گفت:این پروژه با اعتبار 60 میلیارد ریالی به بهره برداری رسید که 80 درصد مواد مورد نیاز آن از امکانات و منابع داخلی تهیه و خریداری شده است.
وی اظهارکرد: شرکت نفت پاسارگاد آبادان در روز 15 تن تولید دارد که این کوره می تواند ظرفیت بالاسری این تولیدات را به صورت کامل بسوزاند.
وی افزود:در شرکت نفت پاسارگاد آبادان 150 فرصت شغلی ایجاد شده که 70 درصد کارکنان را نیروهای بومی تشکیل می دهند.
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین گفت:این پروژه پس از 26 ماه به بهره برداری رسید که اعتبارات آن از محل اعتبار شرکت نفت پاسارگاد تامین شد.
عزیز اله شهبازی با بیان اینکه این شرکت می تواند در حوزه اجتماعی نیز تاثیرگذار باشد، افزود: پارسال این شرکت کمترین آلایندگی را بین شرکت های صنعتی منطقه داشت.
وی گفت:این شرکت در تولید انواع قیر بازاریابی خوبی داشته و با توجه به ظرفیت خوبی که در آبادان وجود دارد می تواند در بازارهای جهانی هم ورود بیشتری داشته باشد تا مردم آبادان از سودآوری آن بهره ببرند.
شرکت نفت پاسارگاد در سال ١٣٨٢ با هدف اداره و بهره برداری از 6واحد قیرسازی پالایشگاه های تهران، شازند، اراک، آبادان، تبریز، شیراز و بندرعباس تاسیس شد و سقف تولید سالانه ی این واحدها بالغ بر چهار میلیون تن در سال است.
این شرکت با داشتن ٢ پایانه صادراتی و قابلیت ذخیره سازی بیش از ١٦٠ هزار تن، سهم به سزایی از بازار صادراتی قیر ایران را در اختیار دارد.
7104/3015 / 6037
خبرنگار: مسعود گادار **تنظیم:عدنان جواهری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • بهره برداری از ۶ واحد نان کامل در ایلام
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • بهره‌برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال در تهران