Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@01:08:09 GMT

خانه عالم روستای حق الخواجه میامی افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۵۸۰۶۸

خانه عالم روستای حق الخواجه میامی افتتاح شد

میامی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در ششمین روز از هفته دولت، خانه عالم روستای حق الخواجه توابع بخش کالپوش با صرف ۷۲ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی شکری ظهر سه شنبه و همزمان با ششمین روز از هفته دولت از افتتاح خانه عالم روستای حق الخواجه توابع میامی خبر داد و بیان داشت: این خانه عالم در سال ۹۲ کلنگ زنی و مراحل ساخت آن در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع و با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا آغاز شد که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبار هزینه شده برای ساخت این پروژه ۷۲ میلیون و ۵۰۰هزار تومان است که با ساخت این خانه، تعداد خانه های عالم میامی به ۲۰ باب افزایش پیدا کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنانهمچنین با بیان اینکه اعتبارات خانه عالم حق الخواجه بالاترین اعتبار ویژه یک خانه عالم در استان بوده که خوشبختانه تخصیص یافته است، گفت: امیدواریم با کمک دولت بتوانیم طیسال جاری خانه های عالم روستاهای کلاته اسد، کوهان و پل ابریشم را نیز تکمیل تا مردم این مناطق نیز از وجود روحانی مستقربهره ببرند.

شکری افزود: از مجموع ۲۰ باب خانه عالم روستایی موجود در میامی شش باب توسط مردم و مابقی از سوی تبلیغات اسلامی شهرستان ساخته و تجهیز شده اند.

وی بیان کرد: در دولت یازدهم تعداد خانه های عالم استان سمنان ۲۰ درصد افزایش یافته که این نشان دهنده تعامل خوب دولتمردان در حوزه توسعه فرهنگ مذهبیروستاهااست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنانگفت: از ۶۹خانه عالم روستایی استان ۲۰ خانه مربوط به میامی است که نشان می دهد این شهرستان از لحاظ اعزام و استقرار روحانی به خصوص در مناطق محروم عملکرد خوبی داشته است.

حق الخواجه در ۱۱۰کیلومتری مرکز شهرستان میامی واقع شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۸۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ساعت ۸ صبح پنجشنبه( فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش مشرق، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی(نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • مصائب روستای سوخته؛ این‌بار ماشین آتش‌نشانی آب داشت، اما نیرو نه!
  • رتبه نخست قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • حرکت آیت‌الله لاری زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلابی بر مبنای نظریه ولایت مطلقه فقیه است
  • رتبه نخست استان قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ماشین آتش‌نشانی آب داشت، اما نیرو نداشت؛ روایت بازماندگان روستای سوخته
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • طرح دانشگاه حکمت بنیان در ۱۰ دانشگاه اجرایی شد