Web Analytics Made Easy - Statcounter

تله‌تئاتر «آرامش از نوعی دیگر» به کارگردانی شهره لرستانی، نهم شهریور ماه به روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه چهار، تله‌تئاتر «آرامش از نوعی دیگر» بر اساس نوشته‌ای از تام. اس.تاپارد ساخته شده و هادی مرزبان، اکبر زنجان‌پور، شهره لرستانی، شقایق فراهانی، عباس غفاری و فرمیسک فاریا از جمله بازیگران آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنجانپور ایفاگر نقش اصلی نمایش تلویزیونی «آرامش از نوع دیگر» است که توسط علی‌اصغر آزادان تهیه‌ می‌شود.

این نمایشنامه را مرحوم هوشنگ حسامی ترجمه کرده است و درباره مردی به نام جان براون است که می‌خواهد در یک بیمارستان بستری‌اش کنند اما او به لحاظ روحی و فیزیکی در سلامت کامل قرار دارد. وقتی از جان براون پرسیده می‌شود که چه بیماری دارد، اعلام می‌کند که مریض نیست. اما از آن‌جا که پول پرداخته و اتاق رزرو کرده است، کارکنان بیمارستان مجبور می‌شوند به او اتاق بدهند. پس از آن است که آنان سعی می‌کنند به این مسأله پی ببرند که چرا این شخص به بیمارستان آمده و هتل نرفته است. جستجو برای یافتن خانواده وی در نهایت به پیدا کردن چند فامیل او منجر می‌شود.

کارگردانی تلویزیونی این تله‌تئاتر را که در قالب یک قسمت ۶۰ دقیقه‌ای پخش می‌شود، مسعود فروتن بر عهده دارد و عباس غفاری به عنوان دستیار هنری با لرستانی همکاری دارد.

شبکه چهار سیما به صورت هفتگی پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳ یک تله‌تئاتر و یا تله‌فیلم را روانه آنتن پخش می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر سه شنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران حجاب و عفاف را از ارزش‌های اسلامی، دینی وملی یاد کرد و گفت: ایرانیان در طول زمان به رعایت عفاف و حجاب مشهور و معروف بوده‌اند.

وی با عنوان اینکه اجرای عفاف و حجاب یک دستور قانونی است و اکثر بانوان آن را اجرا می‌کنند، گفت: اندکی از بانوان ممکن است در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند و با تذکر باید به این ارزش ملی و قانونی و اسلامی احترام گذارند.

وی با اظهار اینکه نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است، گفت: قالب بانوان به این تذکر توجه دارند و اگر موارد معدودی توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود.

وحیدی از نیروی فراجا که با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است، تقدیر کرد و حمایت مردم از طرح فراجا را قابل تقدیر دانست.

وزیر کشور همچنین با اظهار اینکه برای دور دوم انتخابات نیز تمهیدات لازم اتخاذ شده است، گفت: در این دوره تمامی فرایندها به صورت الکترونیک صورت می‌گیرد و زیرساخت‌های لازم فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به تغییر استانداران لرستان و مازندران گفت: برنامه‌ای برای تغییر استانداران نداریم و با قوت به کار خود ادامه می‌دهند.

وی با اشاره به اجرای طرح آزادسازی ساحل در استان‌های شمالی نظیر مازندران گفت: بهسازی نوار ساحلی آزادشده از سوی شهرداری‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

وی برای شرکت در مراسم معارفه استاندار به مازندران سفر کرده است.

کد خبر 6086624

دیگر خبرها

  • نکوداشت اکبر زنجانپور در نوزدهمین «شب کارگردان»
  • «اکبر زنجانپور» در نوزدهمین دوره شب کارگردان تجلیل خواهد شد
  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • انتخابات الکترونیک است / شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب
  • شهره ایرانیان به رعایت عفاف و حجاب/ انتخابات الکترونیک است
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد