Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: در مجموع هزینه‌های اجرای ۱۲ پروژه برق منطقه ای استان در هفته دولت ۸۵ میلیارد و ۸۱۲ میلیون تومان بوده است.

حسین افضلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بهره بردای از ۱۲ پروژه برق منطقه ای در استان اظهار داشت: احداث خط دو مدار ۲۳۰ کیلوولت و دو مدار ۶۳ کیلوولت، به طول ۱۵ کیلومتر با برج‌های مشبک و تلسکوپی با هزینه ۲۶ میلیارد تومان واحداث پست ۶۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۰ کیلوولت نکا۲ به ظرفیت ۴۰ مگاولت آمپر و خط دو مداره ۶۳ کیلوولت تغذیه‌کننده آن به‌طول سه کیلومتر با هزینه ۱۵ میلیارد تومان از جمله طرح ها است.

وی افزود: افزایش ظرفیت پست ۶۳.۲۳۰ کیلوولت دانیال فاز اول، به ظرفیت ۱۸۰ مگاولت آمپر با هزینه ۹ میلیارد تومان، افزایش ظرفیت فاز اول پست‌های ساری۱، ساری۳ و نوشهر با جایگزینی سه دستگاه ترانس ۴۰ مگاولت آمپر به جای سه دستگاه ۳۰ مگاولت آمپر با هزینه ۶ میلارد ۵۰۰ میلیون تومان و احداث خط دو مداره کابلی ۶۳ کیلوولت آمل ۱ و آمل ۴ به طول ۲.۴ کیلومتر با هزینه ۶ میلیارد تومان از دیگر طرح ها به شمار می رود.

افضلی ادامه داد: احداث خط دو مداره کابلی ۶۳ کیلوولت آمل ۱ و آمل ۵ به طول ۲.۵ کیلومتر با هزینه ۶ میلیارد تومان، احداث یک دسنگاه بی ۲۳۰کیلوولت در پست ۴۰۰ کیلوولت مرکز مازندران با هزینه ۵ میلیارد تومان، احداث پست ۶۳.۲۰ کیلوولت کمپکت آمل ۵ به طرفیت ۳۰ مگاولت آمپر با هزینه ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، احداث ایستگاه ۶۳.۲۰ کیلوولت کمپکت چمستان با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۰ مگاولت آمپر با هزینه ۲ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تومان و احداث ایستگاه ۶۳.۲۰ کیلوولت کمپکت دلند با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰ مگاولت آمپر با هزینه ۲ میلیارد و ۱۷۰ میلیون توما از جمله طرح ها است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان اظهار داشت: احداث ایستگاه ۶۳.۲۰ کیلوولت کمپکت بلوش در شهرستان نوشهر با نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۲۰ مگاولت امپر با هرینه ۱ میلیارد و ۹۸۸ میلیون تومان، افزایش طرفیت پست ۶۳.۲۰ کیلوولت گرگان ۳ فاز اول با جایگزینی ترانس ۴۰ مگاولت آمپر بجای ترانس ۳۰ مگاولت آمپر به هزینه ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و جایگزینی هادی پرظرفیت خط دومداره ۶۳ کیلوولت ۴۰ شهید آمل، آمل ۳، داوود دشت به زول ۵/۵ کیلومتر با هزینه یک میلیارد ۱۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح ها به شمار می رود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از آذربایجان‌غربی، با حضور جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و جمعی از مسئولین استانی و شهری ارومیه، یک باب هتل در ارومیه افتتاح شد.

این هتل با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد تومان و با اشتغال‌زایی برای پنج نفر احداث شده و دارای ۳۲ اتاق با ۷۸ تخت اقامتی است.

بر طبق اخبار غیررسمی این هتل ۲ ستاره است

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی در این مراسم اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو - اشنویه اجرا می‌شود و دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح این پروژه در توسعه گردشگری استان تاثیر مهمی خواهد داشت.

مرتضی صفری افزود: نزدیکی به مرز سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و ... از جمله ظرفیت‌های سیلوانا هستند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901566

دیگر خبرها

  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • پست برق ۱۳۲ ‌کیلوولت‌ شاهد بهبهان برق‌دار شد
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • بازدید وزیر نیرو از پست‌های ۴۰۰ کیلوولت برق باغستان کرج و چهارباغ