Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسئول مرکز خدمات پرستاری در منزل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: اکنون چهار مرکز خدمات پرستاری در منزل در هرمزگان فعال است. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ اعظم احمد زاده افزود: این مراکز در بندرعباس، پارسیان و بستک واقع است.
وی گفت: مجوز راه اندازی مراکز جدید در شهرستانهای قشم، رودان، میناب و پارسیان نیز صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس مسئول مرکز خدمات پرستاری در منزل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در این مراکز همه خدمات پرستاری از جمله تزریقات، پانسمان، کنترل فشار خون، کشیدن بخیه، نمونه گیری، مراقبت از زخم بستر و زخمهای دیابتی و مراقبت از سالمند در منزل ارائه می‌شود.
احمدزاده افزود: هدایت بیمار، فتوتراپی، اجاره لوازم پزشکی و وصل سرم از دیگر خدمات است.
وی گفت: در این مراکز پرستار، کمک پرستار، کاردان اتاق عمل، بهیار و پزشک همکاری دارند و در منزل یا مرکز به بیماران خدمات می‌دهند.
وی گفت: هزینه‌های این خدمات هم بر اساس تعرفه مصوب وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بیماران گرفته می‌شود.
کارشناس مسئول مرکز خدمات پرستاری در منزل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: پیشگیری از بستری‌های غیر ضروری، کاهش هزینه‌های درمان و افزایش کیفیت مراقبت از بیمار از مهمترین مزایای استفاده از مرکز خدمات پرستاری در منزل است.
احمدزاده افزود: به زودی هم قرار است خدمات پرستاری در منزل زیر پوشش بیمه قرار گیرد.
وی گفت: در هشت مرکز درمانی و آموزشی استان هم مراکز مشاوره ارجاع بیماران به مراکز خدمات پرستاری در منزل فعال است.
کارشناس مسئول مرکز خدمات پرستاری در منزل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت شکایت از خدمات این مراکز به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس سازمان بهزیستی کشوردر شیراز گفت: با توجه به اینکه هر ساله به تعداد مددجویان بهزیستی به خاطر تصادفات اضافه می شود لازم است مجلس شورای اسلامی در افزایش بودجه این سازمان برای خدمات رسانی بهتر به مددجویان همتی مضاعف داشته باشد.
قادری افزود: در حال حاضر در کشور ۱۴۸ هزار نفر در نوبت دریافت حق پرستاری معلولان تحت پوشش بهزیستی هستند که لازم است مجلس برای رفع این مشکل هم مساعدت داشته باشد.
در این جلسه نمایندگان فعلی و منتخبان مجلس دوازدهم مشکلاتی چون کم بودن خدمات به مددجویان از جمله مبلغ حق مددکاری ، حق پرستاری ، خدمات درمانی و پزشکی را مطرح کردند و خواهان برگزاری جلسات ویژه برای ارایه طرح های مورد نیاز برای کمک به بهزیستی شدند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان