Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائم‌شهر، ظهر امروز در ششمین روز از هفته دولت، مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی شهرستان قائم‌شهر با حضور جمع زیادی از مسؤولان در سالن اجتماعات شهرداری برگزار شد.

قائم‌مقام معاون توسعه فناوری رئیس‌جمهور و رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی مهمان ویژه این مراسم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسماعیل قادری‌فر با بیان اینکه هفته دولت فرصتی است تا بر عملکرد یک‌ ساله مروری داشته باشیم، اظهار کرد: این هفته این امکان را به ما می‌دهد تا ارزیابی از وضعیت خود در رابطه با خدمت به مردم و بهبود آن در سنوات آینده داشته باشیم.

وی افزود: رویکرد اعتدالی در مشی فرماندار سبب شد تا از همه نگاه‌ها و ظرفیت‌ها در شهرستان قائم‌شهر استفاده شود.

قائم‌مقام معاون توسعه فناوری و رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی تصریح کرد: اشتغال و پاسخگویی به نیاز مردم یکی از دغدغه‌های سطوح مختلف نظام است ولی به نظر ما در مجموعه معاونت علم و فناوری رئیس‌جمهور و بنیاد علمی نخبگان پرداختن به مقوله اشتغال و کارآفرینی و یا تحقق اقتصاد مقاومتی جز از مسیر علم و فناوری و تحقق علم دانش بنیان میسر نیست و نمی‌توانیم با نگاه‌های سنتی به احیای مثلاً نساجی‌های سه‌گانه قائم‌شهر امیدوار بود.

قادری‌فر با بیان اینکه پرداختن به معضلات کشور تنها از مسیر علم و فناوری امکان‌پذیر می‌شود، اظهار کرد: با وجود دانشگاه آزاد اسلامی با قدمت چندین ساله و دانشجویان نخبه، این ظرفیت در شهرستان وجود دارد و می‌توان از آن بهره برد.

وی ادامه داد: برای پاسخگویی به نیازهای روزمره و استفاده از ظرفیت‌هایی همچون مشاغل کوچک و کسب‌و‌کارهای خانگی، پرداختن و حمایت از استارتاپ‌ها یا ایده‌های جوان و شرکت‌های دانش بنیان نوپا که می‌توانند در حوزه‌های مختلف خدماتی به مردم سرویس دهند، در دستور کار ما قرار دارد.

قائم‌مقام معاون توسعه فناوری رئیس‌جمهور با بیان اینکه از کسب و کارهای نوپا و نوین مبتنی بر دانش با تأمین منابع لازم حمایت می‌کنیم، تصریح کرد: استفاده از ایده‌های نو با محوریت بخش خصوصی مورد تأکید ما است.

قادری‌فر افزود: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید روحیه بسیجی در راه رضای خدا بدون توقع و جهادی کار کرد و لحظه‌ای را برای خدمت به مردم از دست نداد و در واقع اینها کلید واژه‌های اساسی و بن‌مایه‌ای است که همه ما به‌عنوان کارمند و خدمتگزار باید برای نقش‌آفرینی و خدمت به مردم استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: قائم‌شهر مزین است به نام قائم‌آل محمد و باید علاوه بر آن این شهر را در تارک اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد نوآورانه شکوفا کنیم.

در پایان این مراسم از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان تقدیر شد.

به گزارش فارس، بهره برداری از ایستگاه آب‌رسانی شهدای شهرودکلا با اعتبار یک میلیارد و 512 میلیون تومان از دیگر برنامه‌های امروز در قائم‌شهر بود.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری

دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری گفت: ۱۰۸ شرکت دانش‌بنیان در بورس حضور دارند؛ امیدواریم تا آخر سال حداقل رشد ۱۰۰ درصدی را تجربه کنند. یکی از مراحل بلوغ بعضی از شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه شدن آن ها در بازار سرمایه و مشارکت آن ها با سرمایه مردم است.

او گفت: لزومی ندارد یک شرکت دانش بنیان برای ورود به بورس به معاونت علمی مراجعه کند.

دهقانی فیروزآبادی افزود: آن جایی که بحث کلان داده‌ها مطرح می‌شود یا بحث داده‌های مرتبط با مردم یا امنیت مردم مرتبط می‌شود، صلاحیت شرکت‌ها برای ورود به بورس در یک کارگروهی که در معاونت علمی تشکیل شده، مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

معاون علمی رئیس‌جمهور بیان کرد: شایعه فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال برای فروش سهامشان بی‌اساس است.

او تاکید کرد: صنعت خودرو اگر خصوصی و محدود شود٬ هم خودرو با کیفیت می‌شود و هم به قیمت می‌توان خودرو را عرضه کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • دیدار معاون علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با آیت الله حسینی بوشهری
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم