Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهید محسن حججی، از شهدای مدافع حرم اعزامی از اصفهان و از لشکر 8 نجف اشرف شهرستان نجف‌آباد در تاریخ 16 مرداد ماه 95 به دست نیروهای تکفیری داعش اسیر و دو روز بعد به شهادت رسید.

با گذشت 20 روز از شهادت شهید حججی، شب گذشته خبر تبادل پیکر مطهر این شهید توسط سید حسن نصرالله اعلام شد و بنا بر گفته سید حسن نصرالله شهید حججی جزو 3 شهیدی است که حزب‌الله با تبادل از داعش تحویل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر شهید حججی نیز پس از اعلام خبر بازگشت پیکر شهید، با تغییر تصویر پروفایل خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نسبت به بازگشت پیکر مطهر شهید واکنش نشان داد و در حاشیه عکس نوشت: «هر کسی دنبال خبر می‌گرده بهش بگید عشق داره بر می‌گرده...».

به گزارش فارس، همسر شهید حججی در خصوص بازگشت پیکر شهید تا این لحظه اظهارنظری نکرده است.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۹۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهید والامقام منصور عزیزپور محمدی به‌عنوان بسیجی از اهواز به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاویدالاثر پیوست.

پیکر مطهر شهید پس از ۴۰ سال کشف و از طریق آزمایش دی‌ان‌ای شناسایی شد. مسئولین استان خوزستان با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی این شهید عزیز را به بازماندگانش رساندند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال
  • پیکر یک شهید جاویدالاثر پس از ۴۲ سال شناسایی شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • تصویری عجیب از همسر علیرضا بیرانوند به همراه یک سگ غول‌پیکر!
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • بازگشت پدر به خانه