Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هنرمند برجسته کارتون و کاریکاتور کشور گفت: جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی عرصه مناسبی برای کشف استعدادهای جوان، پیام‌رسانی کاریکاتوریست‌ها و استفاده از فرصت برای مطرح شدن و برنده شدن است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، جواد علیزاده، هنرمند برجسته کارتون و کاریکاتور کشور و مدیرمسئول، صاحب‌امتیاز و سردبیر مجله طنز و کاریکاتور، با استقبال از برگزاری هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی، اظهار کرد: برگزاری هشتمین دوره این جشنواره با موضوع اقتصاد مقاومتی می‌تواند نقش قابل‌توجهی در حساسیت‌آفرینی نسبت به این مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب در جامعه ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مسئولیت هنر به‌ویژه هنر کاریکاتور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: درواقع رسالت کاریکاتور، فرهنگ‌سازی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اخلاقی و اقتصادی ازجمله اقتصاد مقاومتی است که هنرمندان کارتونیست و کاریکاتوریست می‌توانند با تولید اثر در این زمینه نقش‌آفرین باشند.

علیزاده در ادامه با اشاره به برگزاری هفت دوره گذشته جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی، برگزاری این جشنواره را مثبت ارزیابی کرد و گفت: لازم است اطلاع‌رسانی و تبلیغات در مورد این جشنواره در سطح کشور افزایش یابد.

وی با پیشنهاد به هنرمندان کارتونیست برای شرکت در این جشنواره ملی، خاطرنشان کرد: جشنواره‌های کاریکاتور ازجمله جشنواره سراسری کاریکاتور خراسان شمالی عرصه مناسبی برای کشف استعدادهای جوان، پیام‌رسانی کاریکاتوریست‌ها و استفاده از فرصت برای مطرح شدن و برنده شدن است و باید هنرمندان از فرصت این جشنواره‌ها بیشترین استفاده را ببرند.

علیزاده در پاسخ به این سؤال که آیا خود وی به این جشنواره اثر ارسال می‌کند، اظهار کرد: در دوره‌های پیشین این جشنواره فرصت ارسال اثر نیافتم؛ اما در این دوره اگر سطح جشنواره و جوایز! آن را حرفه‌ای بیابم، حتماً شرکت می‌کنم.

گفتنی است هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی با موضوع اقتصاد مقاومتی و با شعار «همه مسئولیم»، شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

همه مسئولیم برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، همه مسئولیم برای خرید و حمایت از کالای داخلی باکیفیت، همه مسئولیم برای مبارزه با قاچاق کالا، همه مسئولیم برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، همه مسئولیم به‌ویژه کارآفرینان، جوانان و نخبگان برای رونق تولید، اشتغال و اقتصاد، همه مسئولیم برای مبارزه با واردات کالاهایی که در داخل به‌قدر کافی تولید می‌شود و سایر موضوعات مرتبط محورهای هشتمین جشنواره سراسری کاریکاتور حوزه هنری خراسان شمالی هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۹۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه

ایسنا/خراسان جنوبی مسئول بسیج اساتید خراسان جنوبی گفت: افرادی که نتوانستند در تاریخ ۶ اردیبهشت در آزمون سراسری شرکت کنند مجدد در تاریخ ۲۱ اردیبشهت برگزار می‌شود.

سید جواد حسینی واشان، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: با توجه به سیل رخ داده در زیرکوه در تاریخ ۶ اردیبهشت  و مسدوی راه‌ها بسیاری از افراد نتوانستند در کنکور شرکت کنند. 

وی بیان کرد: ۱۳۸ نفر از افراد در آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی  که نتوانستند شرکت کنند آزمون در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.                                             

حسینی واشان گفت: داوطلبان می‌توانند کارت شرکت به آزمون را از روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور دریافت کنند و در ۲۱ اردیبهشت در ۸ صبح روز جمعه آزمون برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند