Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، یعقوب سلیمانی ظهر امروز در دیدار رئیس و اعضای ستاد بازسازی واقعه غدیر کشور با آیت‌الله علوی‌گرگانی با اشاره به تشکیل این ستاد اظهار کرد: روز بسیج در سال 89 با روز عید غدیر تقارن پیدا کرد و این مسئله موجب شد که بازسازی میدانی واقعه غدیر را در کشور آغاز کنیم.

وی ادامه داد: امسال بازسازی واقعه غدیر را به صورت میدانی در بیش از 150 نقطه کشور خواهیم داشت، بازسازی میدانی این واقعه روی مردم تأثیر زیادی خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد بازسازی واقعه غدیر افزود: سال گذشته بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر برنامه بازسازی میدانی واقعه غدیر را در نقاط مختلف کشور به صورت مستقیم دیدند، مشاهده بازسازی واقعه غدیر تأثیر بیشتری نسبت به شنیدن داستان این واقعه بر روی مخاطب می‌گذارد.

سلیمانی با اشاره به بازسازی واقعه غدیر در کشورهای مختلف جهان اظهار کرد: سال گذشته این برنامه در دو کشور جهان از جمله عراق برگزار شد، امسال هم متقاضیان زیادی را از کشورهای اسلامی برای بازسازی واقعه غدیر داشتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دلایلی امکان برگزاری مراسم بازسازی واقعه غدیر را در کشورهای اسلامی متقاضی نداریم، امیدوار هستیم که بتوانیم در سال‌های آینده در اکثر این کشورها این برنامه را برگزار کنیم.

انتهای پیام/ی

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۰۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بازدید از یگان‌های تابعه ستاد آجا، صبح امروز (سه شنبه) از گروه مخابرات ارتش بازدید کرد.

وی از بخش‌های مختلف ستادی، آموزشی، عملیاتی و منازل سازمانی گروه مخابرات ارتش بازدید کرد و دستوراتی را در راستای ارتقای توان عملیاتی و پیشرفت هرچه سریع تر پروژه‌ها، تجهیزات و فناوری های جدید مخابراتی این گروه صادر کرد.

رئیس ستاد ارتش همچنین در این بازدید از پای کار بودن و آمادگی بالای گروه مخابرات ارتش در اجرای دقیق و بی کم و کاست مأموریت‌های محوله به‌ویژه در جریان حمله موشکی اخیر (وعده صادق) تقدیر و تشکر کرد.

فرماندهان و مسئولان یگان‌های ارتباطات زیرساخت ارتش در مناطق مختلف کشور، به صورت ویدئو کنفرانس و برخط، از روند آمادگی رزمی و عملکرد سامانه‌های ارتباطی خود به ارائه گزارش پرداختند.

در این بازدید امیر سرتیپ ناصر مختارزاده، معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش و امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری راد، معاون بازرسی آجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظارت میدانی رئیس قوه قضائیه از فرآیند امور در بزرگترین و تخصصی‌ترین بندر کانتینری کشور
  • نظارت میدانی رئیس قوه قضاییه در بازدید از بندر شهید رجایی
  • نظارت میدانی رییس قوه قضاییه از روند کار بندر شهید رجایی
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • بازدید امیر دریادار سیاری از گروه مخابرات ارتش
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • نمایش کولبران برای نخستین بار در تلویزیون