Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:51:21 GMT

برگزاری ۱۲ آزمون علوم پزشکی در نیمه دوم سال

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۱۷۹۸

برگزاری ۱۲ آزمون علوم پزشکی در نیمه دوم سال

با برگزاری آزمون«کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی(بورد تخصصی و فوق تخصصی)» در تاریخ شانزدهم شهریورماه، آزمون‌های علوم پزشکی نیمه نخست سال ۹۶ پایان می‌یابد و داوطلبان، مهیای شرکت در ۱۲ آزمون نیمه دوم سال جاری می‌شوند.

به گزارش ایسنا، آزمون کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی(بورد تخصصی و فوق تخصصی) ۱۶ شهریور برگزار می‌شود و بدین ترتیب آزمون‌های نیمه نخست سال ۹۶ به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق تقویم آزمون‌های علوم پزشکی در نیمه نخست سال جاری در مجموع ۲۰ آزمون مختلف برنامه‌ریزی شده بود که با برگزاری آزمون کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی(بورد تخصصی و فوق تخصصی) پرونده آزمون‌های علوم پزشکی در نیمه نخست سال جاری بسته می‌شود.

گفتنی است، آزمون کتبی دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی بالینی پزشکی،‌(بورد تخصصی و فوق تخصصی) نیز ۱۶ شهریور ۹۶ برگزار می‌شود.

به گزارش مفدا،‌ همچنین در شش ماه دوم سال جاری در مجموع ۱۲ آزمون در تقویم دانشگاه‌های علوم پزشکی دیده می‌شود؛ آزمون‌های این نیمه با برگزاری آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت«MHLE» در روز سیزدهم مهرماه آغاز می‌شود و با انجام آزمون پیش‌کارورزی و علوم پایه در تاریخ سوم اسفندماه خاتمه می‌یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، مرحله اول آزمون نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر همین اساس دبیرخانه طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم آدرس حوزه‌های برگزاری آزمون را در این مرحله اعلام کرد که بر اساس آن این آزمون در ۸۵ حوزه در ۳۱ استان کشور برگزار خواهد شد.

داوطلبان حضور در این آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه را از طریق سایت https://bpms.telavat.ir دریافت کنند. برای ورود به صفحه مربوط به مشاهده و دریافت کارت باید شماره ملی داوطلب وارد شود. 

فهرست حوزه‌های مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور