Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله 2 روز مانده تا دیدار کره جنوبی و ایران به گفت و گو با رسانه های کره ای پرداخت.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرده به احتمال فراوان حدود 60 هزار نفر با حضور در ورزشگاه جام جهانی سئول این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس کی روش اظهار داشت: از بازی کردن در ورزشگاه جام جهانی سئول مقابل کره جنوبی و حمایت تماشاگران کره ای از این تیم هیچ ترسی نداریم و بازیکنانم تحت تاثیر این امر قرار نمی گیرند.

او ادامه داد: کار ما در این دیدار تا حدی راحت است چراکه بازیکنانم در دیدارهای خانگی مقابل 100 هزار هوادار به میدان می روند اما دیدار با کره جنوبی در حضور 60 هزار هوادار برگزار می شود. با این حال تقابل با این تیم برای ما افتخارآمیز است. بازی کردن مقابل کره جنوبی فرصتی عالی برای یادگیری و بهبود کیفیت بازیکنان ایرانی است. کره جنوبی بازیکنان، امکانات و کادرفنی عالی ای دارد و افتخار می کنیم که در اینجا حضور داریم.

رسانه های کره ای گزارش داده اند تمرین های قبلی تیم ملی فوتبال ایران در مرکز تمرینی اینچئون و ورزشگاه پاژو انجام شده اما کی روش ترجیح داد امروز(سه شنبه) بازیکنانش در هتل تمرین کنند. او به دنبال حضور 2 بازیکن دیگر(احسان حاج صفی و سامان قدوس) در اردوی تیم ملی ایران است چراکه 24 بازیکن را به این اردو دعوت کرده است.

کی روش در این خصوص اظهار داشت: از شما(خبرنگاران کره ای) به دلیل احترام گذاشتن به بازیکنان ایران تشکر می کنم. همچنین از حضورتان در تمرینات تیم ملی ایران قدردانی می کنم.روز گذشته اعلام کردم در کره جنوبی تمرینات حرفه ای انجام می دهیم چراکه آدم صادقی هستم. تقابل ایران و کره تولد دوباره فوتبال آسیاست. با توجه به اینکه بازیکنانم به دلیل سفر خسته بودند، تصمیم گرفتیم با تمرین در هتل و استراحت کردن انرژی خود را بازیابی کنند. از فدراسیون فوتبال کره هم برای تسهیل شرایط تیم ملی ایران تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت و گوی خود با رسانه های کره ای اظهار داشت: رقابت های مقدماتی جام جهانی برای هواداران فوتبال در قاره آسیا بسیار سرگرم کننده است و طرفداران زیادی دوست دارند این مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.

انتهای پیام/

اظهارات کی روش درباره دیدار ایران و کره جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)