Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بازدید از سایت ها و اماکن هسته ای از سوی کمیسیون مورد تاکید و تایید قرار گرفت که برنامه زمانبندی آن متعاقبا اعلام خواهد شد. آفتاب‌‌نیوز : سید حسین نقوی حسینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا به تشریح جلسه این کمیسیون پرداخت و افزود: در ابتدای جلسه اردشیر نوریان دو موضوع را مطرح کرد؛ موضوع نخست، بحث آب و کمیته آب که بر ضرورت و پیگیری آن و بازدید میدانی از مناطق تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بازدید از سایت ها و اماکن هسته ای از سوی کمیسیون نیز مورد تاکید و تایید قرار گرفت که برنامه زمانبندی آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: همچنین سید محسن علوی گزارشی از فعالیت های کمیته امنیت اقتصادی ارایه کرد.
نقوی حسینی تاکید کرد: هاجر چنارانی بحث موسسات مالی، بانکی و اعتباری را مطرح کرد و خواستار رسیدگی جدی به موضوع موسسات شد. جمالی نیز موضوع عقب ماندن پرداخت حقوق سپاه و ارتش را مطرح کرد.
وی به ادامه جلسه و طرح و لوایح مطرح در آن، اشاره کرد و گفت که برای این طرح ها و لوایح (به شرح زیر) تصمیم گیری شد:
1- طرح اصلاح ماده 31 قانون واردات و صادرات که کمیسیون طرح مذکور را رد کرد.2- لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع به همکاری در زمینه پیشگیری، محدود سازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری تصویب شد.3- لایحه موافقتنامه تاسیس دالان حمل و نقل و گذر بین المللی بین دولت های جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی افغانستان و جمهوری هند(موافقتنامه چابهار) تصویب شد.4- لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران و همکاری های تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا - اقیانوسیه تصویب شد.5- لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق تصویب شد.6- لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین درباره همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی تصویب شد.7- لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و دوک نشین اعظم لوکزامبورگ تصویب شد.8- لایحه موافقتنامه همکاری و کمک متقابل اداری در موضوعات گمرکی بین گمرک جمهوری اسلامی ایران و اداره کل گمرک جمهوری سوسیالیستی ویتنام تصویب شد.9 - لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه اندازه شناسی آسیا و اقیانوسیه تصویب شد.10 - طرح تمدید مهلت اجرای آزمایش قانون ثبت اختراعات، طرح های صنعتی و علائم تجاری تصویب شد.11- لایحه عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در شرکت بین المللی نقدینگی اسلامی تصویب شد.منبع: ایرنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست

معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با بیان اینکه  اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است، گفت: هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه روابط دولت با مجلس جدید فراگیرتر و خوب خواهد بود افزود:  از مجلس فعلی هم راضی هستیم، اما امیدوارم در مجلس آینده این همکاری‌ها بهتر شود.

حسینی اختلاف نظر دولت و مجلس در مسائل مختلف کشور را طبیعی دانست و ادامه داد: اختلاف نظر کارشناسان دولت و مجلس طبیعی است اما هیچ تنشی بین دولت و مجلس وجود ندارد. در قضیه برنامه و بودجه اختلافاتی وجود داشت، اما آنچه مجلس تصویب کرد و به تایید شورای نگهبان رسید توسط دولت اجرا می‌شود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار قدس آنلاین در خصوص مطالبه دولت برای بررسی برخی لوایح مهم در دو سه هفته پایانی مجلس جاری با اشاره به اینکه فرصت از دست رفت و مجلس درگیر لایحه بودجه بود، گفت: گمان نمی‌کنیم در دو هفته باقی مانده مجلس بتواند کار زیادی بکند و به این لوایح مورد نظر دولت رسیدگی کند هر چند هنوز هم امیوداریم  یکی دو مورد از آنها مثل قانون پیشگیری از آسیب به زنان و چند قانون اولویت‌دار و مهم دولت قابل بررسی و تصویب و تبدیل شدن به قانون باشند.

انتاهی پیام/

آرش خلیل خانه

دیگر خبرها

  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • چرا موافقت نامه همکاری امنیت اطلاعات ایران و روسیه در شورای نگهبان بررسی نشد؟!
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۱۲ لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • کلیات جدول ۹ لایحه بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • منابع بودجه ۱۴۰۳ تصویب و جدول حقوق و مزایا رد شد