Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@12:11:07 GMT

حرکت کاروان های مردمی شادی در جشن ولایت

تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۲۸۱۰

حرکت کاروان های مردمی شادی در جشن ولایت

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه براساس این روزشمار برنامه های دهه ولایت از روز پنج شنبه نهم شهریور ماه همزمان با 9 ذی‌الحجه، روز عرفه که به نام روز «ولایت و نیایش» نامگذاری شده در سراسر کشور آغاز می شود که در این روز برگزاری دعای عرفه در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص و بر پایی ایستگاههای همه واقف باشیم پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین روز جمعه دهم شهریور مصادف با10 ذی‌الحجه، مصادف با عید سعید قربان با نام «ولایت و اطاعت» نامگذاری شده است که در این روز نماز عید سعید قربان با همکاری ستادهای نماز جمعه در امامزادگان شاخص برگزار خواهد شد.

براساس این نامگذاری، روز شنبه 11 شهریور ماه همزمان با 11 ذی‌الحجه به عنوان «ولایت و قرآن» نامگذاری شده است که در این روز برگزاری برپایی محافل انس با قرآن کریم در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص پیش بینی شده است.

همچنین در روزیک شنبه 12 شهریور ماه همزمان با 12 ذی‌الحجه که به عنوان «ولایت و بصیرت» نامگذاری شده است که در این روز برگزاری همایش‌های ولایت و بصیرت برای کارکنان و خانواده اوقاف برنامه ریزی شده است.

براساس این نامگذاری روز دوشنبه 13 شهریور ماه همزمان با 13 ذی‌الحجه به نام «ولایت وجوانان » نامگذاری شده است که دعوت از دانش آموزان و جوانان جهت حضور در فضای معنوی امامزادگان و بقاع متبرکه ،اموزش احکام برای جوانان ونوجوانان و سخنرانی با موضوع غدیر در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این روز است.

بر اساس این نامگذاری همچنین روز سه شنبه 14 شهریور ماه همزمان با14 ذی‌الحجه به عنوان «وقف از منظر ولایت » نامگذاری شده است که در این روز بر گزاری نشست های صنفی با موضوع وقف ،قدردانی از خیرین وواقفان ،برگزاری جلسه انجمن یاوران وقف ،قرائت زیارت جامعه کبیره در امامزادگان از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

همچنین روز چهارشنبه 15 شهریور ماه ، 15 ذی‌الحجه همزمان با ولادت امام هادی علیه‌السلام با عنوان «ولایت و هدایت» نامگذاری شده است که در این روز برگزاری مراسم جشن میلاد امام هادی علیه‌السلام و قرائت زیارت جامعه کبیره برنامه ریزی شده است.

همچنین در روزپنج شنبه ؛ 16 شهریور همزمان با16 ذی‌الحجه با نام «ولایت ؛ایثار و شهادت » نامگذاری شده است که غبارروبی امامزادگان و بقاع متبرکه و غبارروبی قبور مطهر شهدا در جوار امامزادگان با دعوت از خانواده‌های معظم شهدا و همچنین تکریم خانواده‌های شهدا و برگزاری یادواره شهدای خفته در جوار امامزادگان، تحت عنوان شب خاطره و معرفی، قرائت وصایا و کرامات شهدای مدفون در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این روز است.

براساس این نامگذاری در روز جمعه 17 شهریور همزمان با 17 ذی‌الحجه به عنوان «ولایت و بانوان» نامگذاری شده است که برگزاری همایش «بانوان ولایی» در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص با هماهنگی با هیئت رزمندگان و بسیج خواهران و حوزه‌های علمیه خواهران؛برگزاری مراسم تقدیر از مادران شهدای مدافع حرم و دعای ندبه در بقاع متبرکه از جمله دیگر برنامه‌های این روز است.

بر اساس این گزارش و در نهایت روز شنبه 18 شهریور ماه 18 ذی‌الحجه، مصادف با عید سعید غدیر با نام «ولایت و امامزادگان » نامگذاری شده است که برگزاری جشن سراسری عید غدیر از ساعت 10 صبح با حضور مردم ولایتمدار در قالب "کاروان‌های شادی بصورت راهپیمایی و حرکت به سمت امامزادگان و بقاع متبرکه از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این روز است.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2974277956090527897 برچسب‌ها : دهه ولایت امامزادگان کاروان شادی حرکت کاروان های مردمی شادی در جشن ولایت لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها بهاره رهنما در لباس عروس همراه با خسرو شکیبایی + عکس حفاظت جان رهبر کره شمالی بر عهده کیست؟ آخرین وضعیف خفت‌بار فرماندهان داعش/ ایران دانشگاه مقاومت در منطقه است چطور تیپ جذاب مردانه داشته باشیم؟ درخواست قصاص برای عامل جنایت سرهای قطع شده در امیر آباد +عکس چرا ژاپن موشک کره شمالی را ساقط نکرد؟! قتل فاطمه 5 ساله به‌ خاطر سرقت طلا +عکس مردم از کدام خودرو زیر 50 میلیون تومان بیشترین رضایت را دارند؟ سردترین منطقه مسکونی جهان +تصاویر شیوه جالب جاسوسی میان شوروی و آمریکا +عکس لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها حمله با چاقو به مسافران در پایانه جنوب/ 3 نفر مجروح شدند+عکس شنیدن صداهای عجیب و غریب در آستارا این خانه کلنگی کمپ تیم های ملی شمشیربازی است +عکس ناکامی بازیکن بارسلونا در مراسم معارفه باران کوثری در نقش جدیدش نیلوفر اردلان شد پهپادهایی شبیه به زنبور لحظه بیرون افتادن دو کودک از خودرو ماجرای بادیگاردهای مهران مدیری آستان قدس رضوی، بانک می‌زند چینی‌ها زالو هم می‌خورند+ عکس آخرین مطالب همه سایت 19:11 حرکت کاروان های مردمی شادی در جشن ولایت 19:06 فرصتی برای شناسایی استعدادها و معرفی آثار نو 19:02 حمله انتحاری در کابل 19:00 ذبح خیابانی ممنوع است / انتقال تب کریمه کنگو وجود دارد 18:45 حمله با چاقو به مسافران در پایانه جنوب/ 3 نفر مجروح شدند+عکس 18:40 کنفرانس آقای شهردار در مدرسه / خوش به حال خبرنگارها 18:30 محسن هاشمی از دانشگاه آزاد استعفا داد 18:15 سارق انباری، در خانه‌ اش دستگیر شد! 18:00 حامد همایون مهمان حوالی امروز می شود 17:45 تصادف پژو با آمبولانس فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هفدهمین کاروان زیر سایه خورشید در مسیر استان سمنان
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • حرکت کاروان میقات
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • فلسفه نامگذاری ماه‌های شمسی چیست؟
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • نامگذاری اداره تأسیسات آب شرب مشهد به نام سرلشکر شهید فلاحی
  • دانلود نماهنگ شنیدنی «روز ملی خلیج فارس» + علت نامگذاری
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق