Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: کمبود فضای آموزشی آذربایجان غربی با صرف اعتبار ۱۲۰۰ میلیارد تومانی قابل جبران است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوکان، علیرضا رادفر ظهر امروز در مراسم افتتاح سالن ورزشی هنرستان فجر این شهرستان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: امروز همه معتقد هستند که بالاترین سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی است و تربیت نیروی انسانی امری مهم در توسعه هر کشوری است چون برای سنجش توسعه یافتگی نیروی انسانی ملاک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادفر بیان کرد: اگر در گذشته کشورها را بر اساس میزان پیشرفت تکنولوژی به توسعه یافته یا غیر آن تقسیم می‌کردند اکنون معیار نیروی انسانی است و در کشورهای توسعه یافته به این امر توجه ویژه‌ای دارند و حتی آموزه‌های دینی هم به این امر اشاره دارد و دین اسلام تاکید فراوانی بر پرورش انسان‌ها دارد.

وی افزود: پایه تربیت انسان آموزش و پرورش است و اگر پایه درست باشد نیروی انسانی هم به درستی تربیت می‌شود و دانش‌آموزان، اساتید و دانشجویان برتر تربیت می‌شوند پس ما نباید سرمایه‌گذاری در آموزش وپرورش را هزینه بدانیم چون نگاه هزینه‌ای به آموزش و پرورش خطا است و باید نگاه سرمایه‌گذاری داشته باشیم.

رادفر با بیان این‌که بودجه دولتی محدود است گفت: هرچند با شرایط اقتصادی بودجه محدود است اما دولت تمام تلاش خود را می‌کند و مدیران شهرستانی هم باید هر کاری که می‌توانند و قانون اجازه می‌دهد برای پیشبرد اهداف آموزشی به کار بگیرند.

مدرسه ساختن واجب‌تر از کارهای عمرانی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان این‌که مدرسه سازی واجب‌تر از کارهای عمرانی است اظهار داشت: اگر بخواهیم به نرم کشوری و نه حتی نرم استاندارد برسیم با توجه به 520 هزار دانش‌آموزشی که در سطح استان وجود دارد اعتباری حدود یک هزار و 200 میلیارد تومان یعنی حدود 3 سال اعتبار عمرانی نیاز است تا کمبود فضای آموزشی استان برطرف شود.

رادفر با تقدیر از زحمات خیرین مدرسه ساز بیان کرد: همه ذهن‌ها باید به دنبال توسعه یافتگی باشد و این که آموزش و پرورش را تقویت و حمایت کنیم که خوشبختانه خیرین مدرسه ساز در این زمینه بسیار فعال هستند و با این کار نه تنها دولت بلکه کشور و آینده فرزندان را حمایت می‌کنند و به این باور رسیده‌اند که ساختن مدرسه از اولی‌ترین خیرات است.

هوشیارانه به فعالیت‌های فضای مجازی نگاه کنیم

رادفر با بیان این‌که جریانی در کشور و فضای مجازی در حال شکل گیری است که در صدد تخریب ایران و ایرانی است تصریح کرد: موضوعی در حال شکل‌گیری است که نگاهی به ظاهر نقادانه دارد که البته اگر نقد منصفانه باشد لازمه رشد است اما هر چیزی که در فضای مجازی می‌بینیم نباید آن را منتشر کنیم چون بعضی از آنها ناخواسته چهره زشتی از ایران و مردم ایران نشان می‌دهد.

وی با اشاره به حادثه پلاسکو گفت: در حادثه پلاسکو با انتشار تصاویری مانند آن که مردم مانع حرکت آمبولانس یا تأخیر در فعالیت آتش‌نشان‌ها شدند سبب بدنام کردن مردم ایران شدند در حالی که مردم زیادی در صف‌های طولانی اهدای خون بودند و وسایل و خوراکی برای مصدومین و حادثه دیدگان بردند را رسانه‌ای نکردند و انتشار ندادند.

رادفر افزود: ایران و ایرانی دارای فرهنگ‌های بسیاری مانند ایثار، همکاری و همیاری هستند باید آنها را هم به مردم دنیا بشناسانیم و مواظب توطئه دشمنان باشیم.

بوکان در بیشتر شاخص‌های آموزشی رتبه نخست استان را دارد

رئیس آموزش و پرورش بوکان نیز در این مراسم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: یکی از راه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و پیشرفت شاخص‌های آموزشی توسعه فضاهای ورزشی در مدارس است که در این راستا امروز این سالن ورزشی که آرزوی چند ساله دانش‌آموزان بود افتتاح شد.

سلیمان مام عزیزی با بیان این که کمبود فضای آموزشی همچنان مشکل اصلی آموزش و پرورش بوکان است گفت: با وجود این کمبودها دانش آموزان بوکانی توانسته‌اند در بسیاری از شاخص‌های آموزشی رتبه نخست استان و حتی کشور را کسب کنند.

مام عزیزی بیان کرد: مردم بوکان امیدوارانه به آقای روحانی رأی دادند و امیدوارانه هم انتظار رفع مشکلات این شهرستان به ویژه کمبود فضای آموزشی را دارند.

وی گفت: سالن ورزشی فجر به مساحت 500 متر و با اعتبار 700 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش تسنیم علیرضا رادفر در سفر خود به بوکان در مراسم افتتاح طرحاتاقسازان بهسازان بوکان، افتتاح سالن ورزشی هنرستان فجر شرکت کرد و در همایش بزرگ دستاوردهای دولت تدبیر و امید در چهار سال اخیر حضور یافت.

انتهای پیام/

R41361/P1377/S6,48/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است و باید برای توسعه جامعه برنامه‌ریزی انجام پذیرد و معلمان در این میان نقش بسزا و کلیدی دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با منتخبین اقشار مختلف فرهنگیان آذربایجان‌غربی اظهار کرد: قشر نوجوان و جوان جامعه باید نسبت به توطئه‌های دشمنان و دسیسه‌های روز آگاهی کافی داشته باشند.

وی افزود: بسترهای لازم برای تقویت روحیه اسلامی و ایرانی در میان دانش‌آموزان تقویت شود تا شاهد بهبود وضعیت باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است و باید برای توسعه جامعه برنامه‌ریزی انجام پذیرد و معلمان در این میان نقش بسزا و کلیدی دارند.

قریشی تصریح کرد: هدایت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین محورهای فعالیت معلمان است که باید مورد توجه باشد، اینکه دانش‌آموز با چه روحیه‌ای وارد میدان شود بسیار امر مهمی است و معلمان باید در این خصوص نقش خود را ایفا کنند.

وی ادامه داد: معلمان در کلاس درس به ارتقا و تقویت تربیت دینی و میهنی دانش آموزان اهتمام داشته باشند و از سویی نقش آموزش در کلاس بسیار مهم است و باید این اهمیت برای دانش‌آموز روشن و تبیین شود.

قریشی عنوان کرد: شغل شریف معلمی، لطف بزرگی از جانب پروردگار است که باید قدردان این لطف باشید.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: ثواب والا و مهمی به دنبال تربیت فرزندان شامل حال انسان می‌شود که به یقین معلمان به دلیل نقش مهم خود از این ثواب و اجر الهی برخوردار می‌شوند.

کد خبر 750212

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • ثبت میراث مکتوب علمای اهل‌سنت آذربایجان‌غربی
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • آموزش و پرورش بسترساز توسعه جامعه است
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان