Web Analytics Made Easy - Statcounter


جمعیت خیریه تولد دوباره با موسسه یوترن(U-TURN) دانمارک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک،بر اساس این تفاهم‌نامه قرار است یک مرکز مشترک برای مداخله پیشگیرانه برای نوجوانان مصرف‌کننده‌ای که رفتار پر خطر دارند، در تهران ایجاد شود.

عباس دیلمی‌زاده، مدیرعامل جمعیت خیریه تولد دوباره گفت: این مرکز قرار است تا ابتدای سال ۲۰۱۸ میلادی (بهمن ۱۳۹۶) فعالیت خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از منابع مالی این برنامه از سوی منابع CSR (شرکت‌های دانمارکی که در ایران فعالیت می‌کنند) تامین خواهد شد. بخش دیگری از منابع اجرای این طرح نیز از سوی بازرگانان ایرانی مقیم اسکاندیناوی تامین خواهد شد.

محمد جعفریان، نایب‌رییس هیات مدیره جمعیت خیریه تولد دوباره درباره جزئیات اجرای این تفاهم‌نامه تصریح کرد: این مرکز برنامه خود را به صورت پایلوت به مدت یک‌سال ادامه خواهد داد. پس از آن یک مدل مشترک به عنوان الگوی ارایه خدمات طراحی خواهد شد که برای ارایه خدمات استاندارد، به سازمان‌های غیر دولتی دیگر آموزش داده خواهد شد.

موسسه یوترن، یک موسسه معتبر دانمارکیِ مستقر در کپهناگ است که در زمینه سوءمصرف مواد و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن برای نوجوانان (بازه سنی ۱۴ تا ۲۴ سال) فعالیت می‌کند. برگزاری دوره‌های آموزشی برای متخصصان، ارایه برنامه در مدارس ابتدایی، مدارس غیرانتفاعی و... برخی از برنامه‌هایی هستند که موسسه یوترن با همکاری شهرداری کپنهاگ ارایه کرده است.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۳۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند

به گزارش صدای ایران، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتگو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدار‌های جداگانه با مقامات و همتان خود در کشور‌های عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند