Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان به ششمین روز از هفته دولت ۴ طرح عمرانی با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در همدان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، عصر امروز همزمان با ششمین روز از هفته دولت 4 طرح عمرانی بنیاد همدان شناسی، سیستم گرمایشی 40 مدرسه، نمازخانه و هتل دو ستاره فدک با حضور مسئولان در همدان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمازخانه خیرساز شهیدان تیموری که توسط مادر شهیدان تیموری در مساحت 85 متر مربع و با اعتبار 75 میلیون تومانی در آموزش و پرورش ناحیه یک همدان ساخته شده بود، افتتاح شد.

مراحل اجرایی این پروژه از اواخر سال گذشته آغاز شده و در مدت 5 ماه ساخت آن به پایان رسیده و هم اینکه نیز به صورت مشترک در اختیار اداره آموزش و پرورش ناحیه یک همدان و دانش‌آموزان مدرسه رسالت قرار گرفت است.

بنیاد همدان شناسی به عنوان شعبه‌ای از بنیاد ایران شناسی عصر امروز با حضور مسئولان استان، معاون اداری و پشتیبانی بنیاد ایران شناسی و معاون پژوهشی این مرکز در همدان افتتاح شد.

بنیاد همدان شناسی با هدف معرفی بیشتر استان همدان و با همکاری بنیاد ایران شناسی در خانه تاریخی بیژن همدان افتتاح شد.

این مرکز هفدهمین شعبه از بنیاد ایران‌شناسی در کشور است که پس از دفاتر این مرکز در استان‌هایی مانند کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، ایلام، قزوین و غیره در همدان تاسیس می‌شود.

اگرچه ریاست بنیاد ایران شناسی را آیت الله سید محمد خامنه‌ای بر عهده دارد اما بنیاد همدان شناسی دارای هیئت امنای مستقل بوده و ریاست آن را استاندار همدان بر عهده دارد.

همچنین هتل دو ستاره فدک عصر امروز با حضور مسئولان استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار و فرماندار همدان در شهر مریانج کلنگ‌زنی شد.

این هتل دو ستاره که قرار است در چهار و نیم طبقه ساخته شود زیربنایی 3 هزار متری داشته و قرار است در متراژ 1700 متری ساخته شود.

برای ساخت این مجموعه 6 میلیارد تومان در نظر گرفته شده و قرار است ساخت آن تا دو سال آینده به پایان برسد.

این هتل دو ستاره برای 100 نفر ظرفیت اقامتی داشته و علاوه بر غرفه‌های صنایع دستی و سالن ورزشی، ظرفیت پذیرایی از 500 میهمان را نیز دارد.

سیستم گرمایشی مدرسه شهید طاهره کورکجی به نمایندگی از 40 مدرسه دیگر در استان افتتاح شد.

مدیرکل تجهیز ونوسازی مدارس همدان گفت: پروژه نوسازی و تجهیز سیستم‌های گرمایشی مدارس ازسال 91 در کشور آغاز شده و بودجه آن نیز به صورت ملی هرسال به طور کامل تخصیص می‌یابد.

وی افزود: سال گذشته 10 میلیارد تومان اعتبار برای انجام این پروژه در استان در نظر گرفته شده بود که خوشبختانه به صورت کامل نیز تخصیص یافت.

تیموری عنوان کرد: در حال حاضر 70 درصد از کلاس‌های مدارس ما دارای سیستم گرمایشی پکیج و شوفاژه بوده و 28 درصد نیز مجهز به بخاری‌های گازسوز استاندارد هستند.

وی با تاکید بر اینکه تنها 2 مدرسه از مدارس ما دارای بخاری‌های نفتی استاندارد و دارای کاربراتور هستند تصریح کرد: امسال بخش عمده‌ای از این بخاری‌ها نیز جمع‌آوری شده و تا قبل از شروع آبان ماه امسال مدارسی که به شبکه شهری متصل هستند گازسوز می‌شوند.

مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس همدان با بیان اینکه از محل اعتبارات این پروژه 2800 بخاری گازی هرمتک تهیه شده است اظهار داشت: امروز سیستم گرمایشی مدرسه شهیده طاهره کورکجی به نمایندگی از 40 مدرسه در استان با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون تومانی افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: پروژه تجهیز و نوسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس همچنان ادامه داشته و در دوسال آینده تمامی مدارس کشور از جمله استان همدان دارای سیستم گرمایشی استاندارد می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از ابتدای هفته دولت تاکنون در شهرستان همدان 99 پروژه افتتاح و 27 نیز پروژه نیز کلنگ‌زنی شده که برای 126 پروژه ذکر شده اعتبار 163 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رئیس بیمارستان فاطمیه همدان در حاشیه بهره برداری از این طرح گفت: این بیمارستان بخشی برای بستری بیماران ویژه و بخشی برای بیماران عادی داشت، اما راه اندازی بخشی برای مراقبت از بیمادان خاص ضروری به نظر می‌رسید.

شمیم پیله ور افزود: مرجعیت بیمارستان فاطمیه و مراجعه شمار زیادی از بانوان همدانی و حتی بیمارانی از خارج از استان به این مرکز، ضرورت ایجاد این بخش را دو چندان کرد.

او تأکید کرد: در این بخش مادران باردار، مادران پس از بارداری و حتی مادرانی که نیاز به جراحی‌های زنانه دارند پذیرش می‌شوند.

پیله ور تصریح کرد: در این مرکز یک سری مراقبت خاص انجام می‌شود و در صورت نیاز از این محل برای هماهنگی به منظور انتقال بیمار به بخش آی. سی. یو استفاده شود.

بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص دارای ۱۱ تخت است که پنج تخت برای بیماران «اچ. دی. او»، «پرگ لمسی» (بیماران فشار خون بالا)، «اکلمسی»، «هلپ» (بیماران پرخطر)، «خونریزی شدید»، «آی. تی. پی» (پلاکت پایین)، «بیماران دارای تشنج» و ۶ تخت دیگر برای بیماران داخلی است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما