Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گفت : سال گذشته با پرداخت تسهیلات بهین یاب از اخراج پنجاه هزار کارگر در استان جلوگیری شد به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین ، فریدون همتی دقایقی پیش در گفت و گوی ویژه خبری با اشاره به اینکه قزوین در پرداخت تسهیلات بهین یاب جزو استان های پیشتاز کشور است ، افزود : خوشبختانه این طرح سال گذشته و امسال هم با قوت و جدیت در دستور کار ما قرار دارد و قزوین از این حیث امسال در صدر تسهیلات بهین یاب قرار دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که انحراف در پرداخت تسهیلات بهین یاب دراستان قزوین کمتر از ۵ درصد بوده است ، اضافه کرد : با کسانی که تسهیلات بهین یاب را در جای دیگری خرج کرده بودند برخورد کردیم.استاندار در ادامه گریزی هم به مشکلات ساکنین مهرگان در پرداخت عوارضی زد و پیام آور خبری خوش برای مهر نشینان بود.همتی گفت : برنامه هایی به وزارت راه و شهر سازی داده شده تا اهالی مهرگان دیگر برای ورود به شهر قزوین عوارض پرداخت نکنند .وی ، گریزی هم به هفته دولت زد و گفت : خوشبختانه درهفته دولت یک هزار و 81 پروژه با اعتبار 458 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده که برای دو هزار نفراشتغال ایجاد می کند.همتی در مورد شایعه تغییر خود در سمت استاندار قزوین هم با گفتن این جمله که وی تعلق خاصی نسبت به این استان دارد و خود را قزوینی می داند ، افزود : هر کجا که باشیم ایران سرای ما است.استاندار گفت : من کارمند دولت هستم و هر جا که باشم باید خدمت کرد و اگر توفیقی باشد که در قزوین باشم ، با جدیت در راه آبادانی و پیشرفت قزوین قدم برمی داریم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین با انتشار پیامی در ویراستی ضمن تقدیر از اهتمام وزیر محترم نیرو نوشت:

از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی #دشت_قزوین از سد طالقان ممنونم.

در پی دیدار امروز استاندار قزوین با وزیر نیرو، با دستور وزیر نیرو به زودی بخشی از حق آبه کشاورزی استان از سد طالقان رها سازی خواهد شد. 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!
  • شوک به خیرونا: احتمال اخراج از اروپا و سقوط به لیگ 2
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی