Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس جمهور روحانی با مردم در دولت دوازدهم آغاز شد.

به گزارش جماران، محورهای مهم سخنان دکتر حسن روحانی در پی می آید:

بعد از انتخابات با همه چهره های سیاسی و احزاب مشورت کردیم.

بزرگترین فرقی که بین این دو دولت است اینکه در کابینه دوازدهم من در چهار سال قبل با بیشتر آنها کار کردم و شناخت بیشتری دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ر آغاز دولت یازدهم، ما با مشکلات بزرگی روبه رو بودیم که امروز یا از بین رفته یا کاهش یافته است، ما با تورم، بیکاری و رشد منفی بزرگی مواجه بودیم.

مردم ما چند ماه در جریان مذاکرات ما بودند، عده‌ای می‌رفتند مذاکره می‌کردند و بعد یک قطعنامه برعلیه ایران صادر می‌شد، امروز دیگر اینگونه نیست.

معنی آن نیست که مشکلات برطرف شده و راه هموار شده است، هنوز موانعی داریم، اما ما با روشنی بهتر راه خود را می‌بینیم و مسیر خود را می‌شناسیم و من امروز خیلی امیدوارتر از آغاز دولت یازدهم، امیدوار به موفقیت دولت دوازدهم هستم و با حمایت و همراهی مردم می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

من بسیار خوشحالم که جامعه نسبت به بانوان و جوانان حساس‌ شده است. اکثر جوانان ما تحصیلکرده هستند و از نظر ظرفیت انسانی ظرفیت بسیار خوبی داریم. من هم نگران هستم که چرا گردش نخبگان با سرعتی که باید باشد نیست.لذا من به همه وزرا پیشنهاد دادم که حداقل دو جوان را به عنوان معاون یا مشاور منصوب کنند.

اعتقادم این است که باید از خانم‌ها در سطوح مختلف استفاده کنیم.

ما یک جوان را در کابینه به عنوان وزیر انتخاب کردیم و امیدوارم او بتواند کارگشا باشد.

سه نفر از خانم‌ها در کابینه حضور دارند و ما از نظرات آنها استفاده می‌کنیم اما این به معنای این نیست که چند نفر خانم یا جوان در کابینه باشند.

در حال تکمیل...

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین دانش کهن بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مجموعه معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات با تعامل قابل رفع است، گفت: مشکلات را باید دسته بندی و با تعاملات مرتفع کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت که مأموریت اصلی این معاونت است را توسعه دهیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز محور کار در این مجموعه را اجرای برنامه عملیاتی دانست و تصریح کرد: باید جدیت لازم در اجرای برنامه عملیاتی را از ابتدای سال داشته باشیم که این توانمندی در البرز وجود دارد. باید در راستای جمع آوری و بارگذاری مستندات اهتمام لازم را داشته باشیم تا اقداماتی که انجام می‌دهیم دیده شود.

‌دانش کهن تعامل با دستگاه‌های اجرایی را امری مهم در راستای پیشبرد اهداف برشمرد و افزود: باید با ستاد مرکز ارتباط دوستانه داشته باشیم تا در جریان مشکلات باشند، در استان نیز مدیران اکثراً پای کار بنیاد هستند، لذا بعضی امور صرفاً نیاز به پیگیری دارد. باید ایده سازی و از مسؤولان مطالبه کنیم؛ همچنین باید ظرفیت‌ها را بشناسیم و از آنها در جهت پیشبرد امور بهره گیریم.

وی استفاده از نیروهای مردمی را فرصتی بسیار طلایی دانست و گفت: نیروهای جهادی و مردمی در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر هستند، کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی همچون برگزاری یادواره‌های شهدا توسط این عزیزان انجام شده است، فلذا با بهره مندی از آنها و فعال سازی سایر ظرفیت‌ها اقدامات فاخری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان می‌توان انجام داد.

کد خبر 6091364

دیگر خبرها

  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • اصلاح نژاد ۱۵ هزار راس دام سبک در استان همدان
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است