Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-01@19:03:54 GMT

حقوق‌های نجومی در موسسه اعتباری نور + سند

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۵۲۱۳

حقوق‌های نجومی در موسسه اعتباری نور + سند

رویداد۲۴-نزدیکان یکی از سهامداران عمده موسسه اعتباری نور از دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی در این موسسه بودند به طوری که تعدادی از آن‌ها با حقوق‌های ماهانه بیش از دویست میلیون ریال حتی از مدیر عامل اسبق هم حقوق‌های بیشتری دریافت می‌کردند.
به گزارش رویداد۲۴همانطور که پیش‌تر، از احضار هیأت مدیره موسسه اعتباری نور به کمیته انتظامی بانک مرکزی خبر داده بودیم، روز گذشته (دوشنبه) این جلسه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که م ح ا رئیس‌ هیأت مدیره سابق و سهام‌دار عمده این موسسه لابی‌ها و تلاش‌های زیادی برای برگزار نشدن این جلسه انجام داده بود.
رئیس هیأت مدیره سابق که سهام‌دار عمده موسسه اعتباری نور به شمار می‌رود، در حالی برای منتفی شدن احضار هیأت مدیره به کمیته انتظامی نور تلاش داشت، که در گزارش‌های پیشین رویداد۲۴بخشی از تخلفات او منتشر شده بود؛‌ در این میان می‌توان به احکام 30 مشاور با حقوق‌های کلان در این موسسه اشاره کرد که اکثر آن‌ها از وابستگان سهام‌داران عمده و اعضای هیأت مدیره بودند؛ از جمله این افراد همان رئیس هیأت مدیره و سهام‌دار عمده موسسه اعتباری نور بود که فرزند، داماد، برادر همسر و برخی دیگر از نزدیکانش سمت مشاور در این موسسه را داشتند و خواجه‌حسنی (مدیر عاملی که مورد تایید بانک مرکزی بود و از طرف هیأت مدیره برکنار شد) تمام آن‌ها را عزل کرده بود.
با این حال یک منبع آگاه به خبرنگار رویداد۲۴می‌گوید:‌ علی‌رغم تلاش برای منتفی شدن احضار هیأت مدیره موسسه اعتباری نور به کمیته انتظامی بانک مرکزی، این جلسه روز دوشنبه برگزار شد و بانک مرکزی به صورت جدی شفافیت و روشن شدن تخلفات این موسسه را پیگیری کرد.
این منبع آگاه همچنین تاکید می‌کند: این جلسه همچنان ادامه خواهد داشت و هیأت مدیره موسسه نور برای بار دوم هم به کمیته انتظامی بانک مرکزی احضار شدند تا در جلسه دوم این مباحث و پیگیری‌ها ادامه یابد.
با این حال همانطور که رویداد۲۴پیش از این نیز تخلفات متعدد موسسه اعتباری نور را در گزارش‌هایی منتشر کرده بود، مجمع عمومی این موسسه هفته گذشته بر خلاف ماده 61 اساسنامه برگزار شد تا هیأت مدیره جدید انتخاب شوند این در حالی است که عدم آگهی و اطلاع‌رسانی در مورد مجمع عمومی از 6 ماه قبل این شبهه را ایجاد می‌کرد که سهام‌داران عمده تلاش دارند تا افراد مورد نظر خود را به عنوان هیأت مدیره جدید معرفی کنند و سهام‌دارانِ دیگر فرصتی برای معرفی نماینده جهت حضور در هیأت مدیره را نداشته باشند.
پس از انتشار اسامی هیأت مدیره جدید موسسه اعتباری نور، این هشدار رویداد۲۴بیش از پیش رنگ واقعیت گرفت به طوری که برای مثال یکی از اعضای هیأت مدیره جدید (ا. ج.) از نزدیکان م ح ا. رئیس هیأت مدیره سابق و سهام‌دار عمده این موسسه است. ا. ج. پیش از این هم مشاور عالی بوده است به طوری که همان زمان نیز با حکم مشاوره حقوق‌های میلیونی دریافت می‌کرد.
از سوی دیگر همانطور که پیش از این نیز وعده داده بودیم، در این گزارش بخشی از حقوق‌های نجومی در موسسه اعتباری نور را برای تنویر افکار عمومی منتشر می‌کنیم.
بر اساس پیگیری‌های خبرنگار رویداد۲۴مشخص شد که م. ن. ر که از دیگر سهام‌داران عمده این موسسه است، همانند م. ح. ا. تعدادی از نزدیکان و بستگان خود را در این موسسه به کار گرفته است که حقوق‌های نجومی نیز دریافت می‌کردند. طبق آنچه در فهرست پرداختی‌های گذشته این موسسه قابل بررسی است؛ این افراد از حقوق‌های کلان برخوردار بودند به طوری که تعدادی از آنها (که از نزدیکان سهام‌داران عمده بودند) با وجود آنکه پست‌های سازمانی پایین‌تری نسبت به مدیر عامل داشتند اما حقوق‌های بالاتر از مدیرعامل اسبق دریافت کرده‌اند.
طبق مستندات رسیده به رویداد۲۴، مدیرعامل اسبق این موسسه ماهانه 220 میلیون ریال حقوق دریافت کرده است، این در حالی است که دو مدیر مستقل (از وابستگان م.ن. ر.) به ترتیب 233 و 236 میلیون ریال حقوق دریافت می‌کردند. نکته قابل توجه دیگر آنجاست که معاون مدیرعامل با 236 میلیون، قائم مقام مدیرعامل با 237 میلیون و معاون دیگر مدیرعامل با 287 میلیون ریال حقوق ماهانه، همگی حقوق بالاتری نسب به مدیرعامل اسبق دریافت می‌کردند.

از دیگر نکات قابل تامل در حقوق‌های نجومی مدیران و مشاوران موسسه اعتباری نور، دریافتی برخی از مدیران و مشاوران این موسسه است که با مدرک تحصیلی دیپلم و یا فوق دیپلم حقوق‌های ماهانه بالای یکصد میلیون ریال دریافت می‌کردند و بی‌دلیل نیست که پس از روی کار آمدن خواجه حسنی به عنوان مدیرعامل که مورد تایید بانک مرکزی بود و بسیاری از مشاوران و نزدیکان و بستگان سهام‌داران عمده را برکنار کرد، ذی‌نفعان حقوق‌های نجومی دست به کار شدند و او را برکنار کردند.
نکته دیگر آنکه م.ن ر. که از سهام‌داران عمده موسسه اعتباری نور به شمار می‌رود و بسیاری از نزدیکان و بستگانش در این موسسه از دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی بودند، برادر یکی از نمایندگان فعلی مجلس است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟

امروزه آقایان و خانم های شیک پوش بدون استفاده از عطر خود از منزل بیرون نمی روند! به همین خاطر بازار خرید و فروش عطر و ادکلن پررونق تر از هر زمان دیگری است. خرید عمده عطرها یک روش کم هزینه برای خرید این محصولات به شمار می رود و قیمت خرید محصولات را به شدت کاهش می دهد. فروش عمده عطر و ادکلن اورجینال و اصل در سر تا سر کشور انجام می گیرد. این روش خرید برای فروشگاه های محلی عطر و ادکلن، مراکز فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و... مزایای بی شماری به همراه دارد. باید دید چرا در این روش خرید قیمت ها به صرفه تر خواهند بود؟

مقایسه قیمت عطر و ادکلن در روش خرید عمده و جزیی

به طور کلی مراکز فروش عمده عطر و ادکلن متعددی در کشور ما فعالیت دارند. برای انتخاب یک مرکز خرید معتبر باید به رنج قیمتی تعیین شده برای ارائه محصولات توجه داشته باشید. بی شک همه این مراکز اعتبار لازم برای خرید عمده را نخواهند داشت. در این زمینه مقایسه قیمت عطر و ادکلن در روش خرید عمده و جزیی نیز کمک کننده خواهد بود.

در خرید عمده عطر و ادکلن، رنج قیمتی محصولات کاهش می یابد. به این ترتیب قیمت تعیین شده برای هر عطر در خرید جزیی با خرید عمده متفاوت خواهد شد. در این فرایند درصدی از قیمت خرید جزیی محصولات کم می شود و محصولات با هزینه های مناسب در اختیار فروشگاه های عطر و ادکلن قرار می گیرند.

دلایل کاهش قیمت عطر در روش خرید عمده

خرید و فروش عمده عطر و ادکلن برای مراکز عرضه کننده مزایای بی شماری به همراه دارد. به همین خاطر در خرید عمده هزینه محصولات عمدتا کاهش می یابد. برخی از این دلایل را در زیر مشاهده می کنید:

در خرید عمده عطر و ادکلن، میزان خرید محصولات افزایش می یابد. هر چه تعداد محصولات خریداری شده بیشتر باشد، سود حاصل از فروش آن ها نیز بیشتر خواهد بود. به همین خاطر فروشندگان عمده بخشی از سود پرداختی را با مشتریان شریک می شوند. مراکز خرید و فروش عمده عطر و ادکلن به عنوان وارد کننده در این حوزه فعالیت دارند و این محصولات را بدون واسطه به دست مشتریان می رسانند. از این رو هزینه خرید عمده عطر در این مراکز خرید به صرفه تر خواهد بود. در مراکز وارد کننده عطر و ادکلن، هزینه خرید جزیی عطرها نیز به صرفه تر از سایر فروشگاه ها است.

خرید عمده عطر از فروشگاه ها، بر اعتبار آن ها در میان مشتریان می افزاید. به همین خاطر در این فرایند خرید بخشی از هزینه ها برای مشتریان عمده حذف خواهد شد. در روش خرید عمده، هزینه حمل بار در میان تعداد بالایی عطر و ادکلن تقسیم می شود که برای مشتریان صرفه اقتصادی بالایی به همراه دارد. برای خرید عطر اورجینال به عطر 19 مراجعه کنید

برای خرید عمده عطر و ادکلن باید حتما یک مرکز خرید معتبر پیدا کنید! در روش خرید عمده عطر، هزینه بالایی صرفه خرید این محصولات می شود و در صورت معتبر نبودن مرکز خرید انتخابی، سرمایه شما به هدر می رود. مجموعه عطر 19 با سابقه ای طولانی در زمینه عرضه عطرهای اصل و اورجینال از برندهای مطرح جهانی یک مرکز خرید معتبر برای فروش عمده عطر و ادکلن محسوب می شود. این مجموعه با 15 سال سابقه حرفه ای در این حوزه در میان پرطرفدارترین ها قرار می گیرد.

خدمات فروش عمده عطر و ادکلن در این مرکز خرید با حضور کارشناسان فروش باتجربه، حرفه ای تر می شود. شما می توانید راهنمایی های لازم را برای تهیه عطر مورد نظر خود از این کارشناسان دریافت کنید. در این مرکز خرید از کیفیت و اصل بودن عطرهای خریداری شده اطمینان خواهید داشت. دسترسی به طیف گسترده ای از روایح و برندهای متنوع عطر و ادکلن از مزایای خرید از عطر 19 محسوب می شود. شما می توانید از این فرصت فروش عمده عطر و ادکلن در عطر 19 با گارانتی ها و ضمانت های فروش مدت دار بهره مند شوید.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با شرایط فروش عمده عطر و ادکلن نکاتی را بررسی کردیم. خرید و فروش عمده اغلب برای تهیه محصولات فروشگاهی انجام می شود و نیاز به سرمایه بالا دارد. از این رو خرید عمده محصولات باید از فروشگاه های معتبر انجام شود. در این روش خرید تخفیفاتی بر قیمت اولیه محصولات لحاظ می شود تا فروشندگان سود بیشتری از فعالیت خود در این حوزه به دست آورند. در بخش هایی از این مطلب به اهمیت پیدا کردن یک مرکز فروش معتبر برای خریدی مطمئن تر اشاره کردیم. با استفاده از خدمات حرفه ای مرکز فروش عطر 19 خریدی مطمئن و امن در این حوزه انجام می گیرد. این مجموعه در سال های اخیر رضایت صد در صدی مشتریان خود را جلب کرده است و به یکی از مهمترین قطب های خرید و فروش عطر و ادکلن اورجینال تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • رفع کمبودهای اعتباری اردبیل از محل مولدسازی
  • حقوق بازنشستگان ۳۵ درصد افزایش یافت
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • افزایش ۳۵ درصدی حقوق بازنشستگان حداقل بگیر/ کمترین حقوق ۱۰ میلیون تومان می‌شود
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • ببینید | ماجرای پیشنهاد نجومی به وحید شمسایی برای تبلیغ برنج!
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور