Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:57:40 GMT

واکنش جالب مهراب قاسم خانی به شایعه اعتیاد همسرش + عکس

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۷۰۷۷

واکنش جالب مهراب قاسم خانی به شایعه اعتیاد همسرش + عکس

مهراب قاسمخانی نویسنده سینما و تلویزیون در اینستاگرامش به شایعه معتاد بودن همسرش، شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون واکنش جالبی نشان داد. آفتاب‌‌نیوز : مهراب قاسمخانی نویسنده سینما و تلویزیون در اینستاگرامش به شایعه معتاد بودن همسرش، شقایق دهقان بازیگر سینما و تلویزیون واکنش جالبی نشان داد.
به گزارش آفتاب نیوز به نقل از جام جم، چندی پیش شقایق دهقان در مصاحبه ای با موضوع اعتیاد صحبت هایی کرد که افرادی سودجو با حذف بخشی از این مصاحبه شایعاتی را مبنی بر معتاد بودن این بازیگر را در فضای مجازی منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر در قسمت حذف شده این مصاحبه می گوید:

این افراد وقتی که ترک میکنند، وقتی شما تو جمعشون باشید مثلا میگن که
من شقایق هستم
یک معتاد، با ۱۵ سال پاکی
اعتیاد نه، اعتیاد هیچ وقت ترک نمیشه و همراه همه هست …..

و در ادامه مهراب قاسمخانی همسر این هنرمند در اینستاگرامش با انتشار این ویدئو نوشت:

مهراب- آخه این همه دروغ؟ اونم دروغ به این بزرگی؟ واقعاً خجالت نمیکشن اونایی که اینجوری دروغ میگن؟ آدم دهنش وا میمونه. مگه میشه آخه؟... کجا پونزده سال پاکی؟ باور نکنید این حرفا رو. به جان خودم صبح تا شب در حال مصرفه. کک میزنه، روشم شیشه. صنعتی و سنتی قاطی. اصلاً این همه که سرنگ تو خونه ما پیدا میشه تو بیمارستان پیدا نمیشه... والله... زندگی که نداریم از دست این... هی بهش میگم اقلاً به این بچه کوچیک رحم کن، ولی مگه گوش میده؟ همین دو سه روز پیشا هم داشت نویان رو میفروخت با پولش مواد بخره اجازه ندادم. الان هم ورداشته یه سری کارتن یخچال و تلویزیون آورده تو خونه که شبا کارتن خوابی کنه. خلاصه که زندگی نذاشته واسه ما.
مهراب این جمله ها را میگوید و بغض گلویش را میفشارد ولی از آنجا که مرد گریه نمیکند، میرود قدم میزند. شقایق هم از فرصت استفاده کرده و نویان را میزند زیر بغلش و میرود و میفروشد و با پولش کراک تقلبی میخرد و میزند و دماغش خشک میشود، میفتد و ...
ای بابا، ببخشید من باید برم. باز این نیروانا و نویان گل های منو ورداشتن ببرن ته حیاط بکشن. هر چی هم میگم خوب نیست آدم به وسائل بزرگترا دست بزنه گوش نمیدن

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس

به گزارش همشهری آنلاین،میلاد کی مرام که این روزها با فیلم سینمایی آسمان غرب و در نقش شهید شیرودی روی پرده سینما نقش آفرینی می کند به تازگی در مسابقات بین المللی تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش به عنوان یک بازیکن تنیس به رقابت با دیگران شرکت کننده ها پرداخته است.

میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام میلاد کی مرام کد خبر 849172 منبع: ایرنا برچسب‌ها تنیس - راجر فدرر ویژه ورزشی بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران تنیس جزیره کیش

دیگر خبرها

  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • ترامپ به من گفت در مورد رابطه با «خانم بازیگر» حرفی نزنم
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی