Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلیبی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین مجلس:


هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اسامی ۲۰ نماینده را که در سه ماه اخیر جزء منظم‌ترین و فعال‌ترین نمایندگان بوده‌اند، اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اسامی ۲۰ نماینده‌ای که در سه ماه اخیر به عنوان منظم‌ترین و با بیشترین مشارکت در رأی‌گیری‌ها شناخته شده‌اند، از سوی هیأت رئیسه مجلس اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی ۱۰ نماینده که به عنوان منظم‌ترین‌ها در سه ماه اخیر شناخته شده‌اند به این شرح است؛

۱ـ محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو ۲ـ حسن کامران دستجردی نماینده اصفهان ۳ ـ علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان ۴ـ نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه ۵ـ سید مرتضی خادمی نماینده ماهنشان و ایجرود ۶ ـ سیده فاطمه ذوالقدر نماینده تهران ۷ـ حسینعلی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار ۸ـ محمدرضا بادامچی نماینده تهران ۹ـ علی جلیلی شیشوان نماینده مراغه و عجب‌شیر ۱۰ـ علی اسماعیلی نماینده نور و محمودآباد

همچنین اسامی ۱۰ نماینده‌ای که بیشترین مشارکت را در رأی‌گیری‌ها در سه ماه اخیر داشته‌اند نیز به شرح زیر است؛

۱ـ علیرضا سلیمی نماینده محلات و دلیجان ۲ـ سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مشهد و کلات ۳ـ نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه ۴ـ محمدجواد فتحی نماینده تهران ۵ـ محمدرضا بادامچی نماینده تهران ۶ـ شهروز برزگر نماینده سلماس ۷ـ محمد بیرانوندی نماینده خرم‌آباد و دوره چگنی ۸ـ سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین و آبیک ۹ـ محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو ۱۰ـ یحیی کمالی‌پور نماینده جیرفت و عنبرآباد

پس از اعلام اسامی این ۲۰ نماینده، برخی نمایندگان از جمله سید کاظم دلخوش، عزت‌الله یوسفیان‌ملا، محمدمهدی مفتح، حسن بهرام‌نیا و سید فرید موسوی به دبیران هیأت رئیسه اعتراض کردند و یکی از دبیران هیأت رئیسه نیز با مراجعه به این نمایندگان، مشغول صحبت با آنان شد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احسان محمدحسینی مدیر روابط عمومی و امور رسانه شورای وحدت با اعلام فهرست نمایندگان مورد حمایت این شورا در حوزه انتخابیه تهران، ری شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بیان کرد: در فرایند انتخاب نمایندگان، تلاش شد در شرایط برابر از نظر صلاحیت، بانوان در اولویت قرار داشته و در صدر فهرست قرار گیرند.

بیشتر بخوانید؛ لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران

به این ترتیب فهرست مورد حمایت شورای وحدت در دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه به شرح زیر است:

۱- سمیه گلپور چمرکوهی
۲- ریحانه اخلاقی
۳- سمیه رفیعی
۴- زینب قیصری
۵- زهره سادات لاجوردی
۶- علی‌اصغر پورمحمدی
۷- ابوالقاسم جراره
۸- محمد سراج
۹- مجتبی رحماندوست
۱۰- علیرضا سلیمی
۱۱- حسین صمصامی مزرعه آخوند
۱۲- ابراهیم عزیزی
۱۳- پیمان فلسفی
۱۴- سیدنظام الدین موسوی
۱۵- سیدمرتضی محمودی
۱۶- احمد نادری

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود. مرحله اول انتخابات نیز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شده بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229479 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه اصلی ریاست مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • لیست نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات تهران
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران