Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:03:04 GMT

آخرین رخدادهای انتظامی آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۷۷۸۹

آخرین رخدادهای انتظامی آذربایجان غربی

سرهنگ مالکی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی در خصوص آخرین رخدادهای انتظامی استان گفت ؛

- ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه - مهاباد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ را توقیف کردند . که در بازرسی از آن ۱۹۸ هزار نخ انواع سیگار قاچاق خارجی کشف شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش کالاهای کشف شده ۵۵۰ میلیون ریال براورد شده است .

- در اثر برخورد پژو با گارد ریل در محور ارومیه - سلماس ، راننده و سرنشین آن به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شدند. بر اساس اعلام کارشناسان مربوطه علت این حادثه دلخراش خستگی و خواب آلودگی راننده عنوان شده است .

- ماموران انتظامی ارومیه حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه - مهاباد یک دستگاه سواری پراید را توقیف کردند که در بازرسی از آن ۱۷۵ جفت انواع کفش خارجی قاچاق کشف شد .برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده ۲۶۰ میلیون ریال براورد شده است .

- ماموران انتطامی شهرستان میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری در محور میاندوآب - تبریز یک دستگاه وانت نیسان را توقیف کردند ، که در بازرسی از آن ۲۴۱ حلقه لاستیک خارجی و ۲۷ قطعه قطعات یدکی قاچاق کشف شد . برابر اعلام نظر کارشناسان ، ارزش کالاهای کشف شده ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است .

- ماموران انتظامی شهرستان خوی حین کنترل خودروهای عبوری در محور مرند - خوی یک دستگاه کامیون کمپرسی را توقیف کردند که در بازرسی از ان هزار و ۵۰۰ لیتر مواد سوختی از نوع نفت سفید کشف شد .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۷۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.   افزایش ۲ برابری سطح زیر کشت کلزا در آذربایجان غربی شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه محکومیت مشاور املاک متخلف در ارومیه شهروند خبرنگار؛ جاده نیمه تمام روستای بابا احمد چالدران افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • کشف ۳۰ کیلوگرم موادمخدر شیشه در مرز ارومیه