Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف تجهیزات چاپ اسکناس خبر داد و گفت: 87 میلیون ریال اسکناس تقلبی از منزل متهم این پرونده کشف شده است

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر استان به دنبال دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر توسط یکی از خرده فروشان حرفه ای در شهر کرمانشاه، شناسایی مخفیگاه متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای فرد مذکور مشخص شد و با هماهنگی مقام قضائی و همکاری عوامل انتظامی شهرستان کرمانشاه مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف مقادیری موادمخدر از منزل متهم، گفت: در بررسی های دقیقتر از منزل این فرد، تجهیزات و دستگاه های چاپ اسکناس تقلبی نیز کشف شده است.

سردار امان اللهی تصریح کرد: متهم به همراه خواهرش که متهم اصلی پرونده است، اقدام به جعل اسکناس می کرد و بیش از 87 میلیون ریال اسکناس 500، 100 و 50 هزار ریالی جعلی از این متهمان به دست آمده است.

وی یادآور شد: متهم اصلی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس مبارزه با موادمخدر است، همچنین برادر وی نیز پیش از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شده بود که دستگیری وی در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی استان گفت: احتمال می رود توزیع کنندگان اسکناس های تقلبی در استان که اخیراً نیز دستگیر شده اند، از این منبع پول های جعلی را تهیه می کردند، همچنین با توجه به کشف تجهیزات پیشرفته، متهمان بیشتری نیز در این ارتباط شناسایی و دستگیر شوند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

سرهنگ عزت الله عبدلی نسب گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی بم در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت از سوی یک متهم، با انجام اقدامات اطلاعاتی این فرد را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بم افزود: ماموران هنگام بازرسی از خودروی این متهم ۳۲ کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

سرهنگ عبدلی نسب با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس با قاچاقچیان سوخت و عاملان تاراج ذخایر ملی کشور با جدیت برخورد می کند. 
میرزادی

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد