Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-02@03:24:24 GMT

ورود یک دستگاه خودروی کامیون به داخل منزل مسکونی

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۷۸۵۴

ورود یک دستگاه خودروی کامیون به داخل منزل مسکونی

سخنگوی سازمان آ‌تش‌نشانی شهر تهران از ورود یک دستگاه خودروی کامیون کمپرسی به داخل منزلی واقع در ولنجک خیابان هشتم خبر داد.

وی با اشاره به اینکه محل حادثه واقع در خیابان ولنجک انتهای خیابان هشتم بوده است، گفت: با حضور آتش‌نشانان در این محل مشاهده شد یک دستگاه کامیون کمپرسی به هنگام حرکت از مسیر اصلی خود منحرف و پس از ورود به فضای سبز و شکستن چند اصله درخت با دیوار یک منزل ویلایی بزرگ برخورد کرده و پس از تخریب یک اتاق 20 متری در محل واژگون شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آ‌تش‌نشانی شهر تهران افزود: دو نفر از سرنشینان در داخل اتاقک کامیون محبوس شده بودند که توسط عوامل آتش‌نشانی خارج و به اورژانس منتقل شدند.

ملکی، گفت: پس از ایمن‌سازی‌های لازم محل حادثه تحویل عوامل انتظامی داده شد و در ساعت 4:25 عملیات این حادثه به پایان رسید.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۲ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی پرشیا گزارش شد.   وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی حادثه دیدگان و مصدومین انجام و تنها مصدوم حادثه به مرکز درمانی اعزام گردید.

دیگر خبرها

  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین