Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@21:52:18 GMT

سرنوشت کره جنوبی در دست کارلوس کُره‌کُش!

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۷۹۴۰

سرنوشت کره جنوبی در دست کارلوس کُره‌کُش!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش بدون شک کابوس چند سال اخیر تیم ملی کره محسوب می‌شوند. سرمربی پرتغالی تیم ملی در 4 دیدار اخیر دو تیم با نتیجه مشابه یک بر صفر به پیروزی رسیده تا برخی به او لقب «کارلوس کُره‌کُش» بدهند. حالا دو تیم قرار است فردا (پنج‌شنبه) در قالب نهمین دیدار مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 به مصاف همدیگر بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران با 20 امتیاز صعود خود را به جام جهانی 2018 روسیه قطعی کرده و بدون دریافت حتی یک گل، آماری خیره‌کننده را به ثبت رسانده است. در این گروه کره جنوبی و ازبکستان برای صعود به عنوان دومین تیم گروه A در منطقه آسیا تلاش می‌کنند. کره 13 امتیازی و ازبکستان 12 امتیازی در آخرین دیدار رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند و همین موضوع حساسیت بازی فردا را بیشتر می‌کند.

کره برای صعود به جام جهانی باید در خانه از سد ایران بگذرد اما تجربه تلخ این تیم از دیدار دور قبل و گل به یادماندنی رضا قوچان‌نژاد، کره‌ای ها را نگران کرده است. از سوی دیگر ازبکستان در چین میهمان شاگردان لیپی است. هر چند چین قعرنشین گروه محسوب می‌شود اما قطعا ازبکستانی‌ها روز آسانی نخواهند داشت. باید دید کی‌روش که سرنوشت کره جنوبی را در دست دارد، به صعود این تیم کمک می‌کند یا زمینه‌ساز حضور ازبکستانی‌ها در روسیه می‌شود.

604

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی

 کاپیتان تیم ملی ششمیربازی ایران در آستانه بازی‌های المپیک با ایستادن در رده سوم رنکینگ جهان در اسلحه سابر، امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های پاریس افزایش داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فدراسیون جهانی شمشیربازی در پایان مسابقات سابر گرندپری سئول، جدیدترین رنکینگ شمشیربازان جهان را اعلام کرد که علی پاکدامن کاپیتان تیم ملی سابر ایران با ایستادن در رده سوم رنکینگ، امیدها را برای کسب مدال در بازی‌های المپیک پاریس افزایش داد.

پاکدامن در رنکینگ جدید فدراسیون جهانی شمشیربازی موفق شد برای نخستین‌بار در جایگاه سوم قرار بگیرد تا شمشیربازی ایران یک روز تاریخی را تجربه کند.

رنکینگ شمشیربازان ایران بعد از پایان رقابت‌های جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

۱- ساندرو بازادزه از گرجستان (۱) - جایگاه قبلی خود را حفظ کرده است

۲- السیسی از مصر (۳) - یک پله صعود

۳- علی پاکدامن از ایران (۴) - یک پله صعود

۴- آرون ژیلاگی از مجارستان (۲) - ۲ پله سقوط

همچنین وضعیت سایر نمایندگان ایران به این شرح است:

۲۷- محمد رهبری (۲۸) - یک پله صعود

۶۵- محمد فتوحی (۶۹) - ۴ پله صعود

۸۸- فرزاد باهر - تغییری در جایگاه این سابریست کشورمان صورت نگرفت.

سابریست‌های کشورمان بعد از این مسابقات از سئول راهی فرانسه می‌شوند تا کمپ آماده‌سازی خود را در این کشور ادامه دهند.

دیگر خبرها

  • کاپیتان ایران در رده سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند