Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ اختصاص سه درصد از مالیات بر ارزش افزوده پرداختی توسط واحد های فعال در شهرک‌های صنعتی به خدمات‌رسانی در این شهرک‌ها در لایحه برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده‌است.

به گزارش ایلنا از رشت،در نشستی با حضورمدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان و نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی استان مورد بررسی قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد علی شهیدی ضمن گرامی داشت هفته دولت ، گزارش عملکردی از وضعیت شهرک ها و نواحی صنعتی استان ارائه داد و بیان داشت : یکی از دغدغه ها و موارد مهم و قابل پیگیری از سوی مسئولین به ویژه نمایندگانمجلس شورای اسلامی وضعیت مالیات بر ارزش افزوده واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی میباشد .

وی در ادامه افزود : شهرک ها و نواحی صنعتی در قبال پرداخت مالیات، هیچ خدمتی را از شهرداری ها و دهیاری ها دریافت نمی کنند .

سید کاظم دلخوش نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دولت، اظهار کرد: هفته دولت یادآور فضایل شهیدان رجایی و باهنر است.

این مقام مسئول افزود: رجایی و باهنر اسوه اخلاقیات، تلاش، پایداری، تحمل سختی ها، مسئولیت پذیری در لحظات بحرانی، ولایت مداری، توجه به دردهای جامعه و صدها ویژگی انسانی و اسلامی دیگر هستند.

نماینده مردم شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تا پیش از این شهرک ها و نواحی صنعتی در قبال پرداخت مالیات، هیچ خدمتی را از شهرداری ها و دهیاری ها دریافت نمی کردند که این مشکل در برنامه ششم مرتفع شده است.

وی در ادامه افزود : اختصاص سه درصد از مالیات بر ارزش افزوده پرداختی توسط واحد های فعال در شهرک های صنعتی به خدمات رسانی در این شهرک ها در لایحه برنامه ششم توسعه پیش‌بینی شده‌است.

دلخوش گفت:‌شهرداری ها از درآمد دریافتی از ارزش افزوده، خدمتی به شهرک های صنعتی ارائه نمی دهند که در صورت اختصاص سه درصد از 9درصد این درآمدها به شهرک های صنعتی، شاهد تحول مناسب در ارائه خدمات خواهیم بود.

وی در پایان بیان داشت : این موضوع از ابتدای سال جاری قانونمند شده و باید پیگیری و اجرایی شود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان