Web Analytics Made Easy - Statcounter

روی کین با تمجید از هم تیمی سابق خود در منچستریونایتد، طعنه‌ای به قیمت‌های نجومی بازیکنان فعلی فوتبال زد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، قیمت‌های بازیکنان فوتبال در عصر حاضر به سرعت در حال بالا رفتن است طوری که ۲۲۵ میلیون یورو برای نیمار و ۱۲۵ میلیون یورو برای عثمان دمبله خرج شده است.

روی کین درباره افزایش نجومی قیمت بازیکنان فوتبال گفت: واقعا قیمت‌های بازیکنان سرسام آور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای یک بازیکن جوان باید پولی را بپردازید که نمی‌توان باور کرد. اگر بازیکنانی مثل دیوید بکام و رایان گیگز الان بودند باید چه کار می‌کردیم؟ فکر کنم بکام یک میلیارد و گیگز دو میلیارد پوند ارزش می‌یافتند. من امیدوارم جلوی این امر گرفته شود. هر چند خیلی دیر شده است. هیچ توجیهی نیست که باشگاه‌ها اینقدر برای جذب بازیکن هزینه کنند.

او در پایان گفت: وقتی برای بازیکنی متوسط ۴۰ میلیون پوند هزینه می‌شود فقط می‌توانید سر خودتان را بخارانید. ولی تقصیر بازیکن چیست. باشگاه‌ها خود می‌خواهند این مقدار پول هزینه کنند و مشکل از آنها است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۸۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

با 10 بازیکن سرعتی این فصل لیگ قهرمانان اروپا آشنا شوید.

طرفداری | نونو مندس از پاری سن ژرمن، سریع‌ترین بازیکن این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

سایت یوفا اقدام به معرفی سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 کرده که نونو مندس از پاری سن ژرمن با سرعت 37.2 کیلومتر بر ساعت در جایگاه نخست قرار گرفته است. کریم آدیمی از دورتموند با 36.3 و کیلیان ام باپه هم با سرعت 36.1 کیلومتر بر ساعت به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. حضور سه بازیکن سریع این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند که هر دوی این دو تیم در حال برگزاری دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند، می‌تواند نشان از یک بازی سریع را در این دور از مسابقات بدهد. در ادامه نگاهی به 10 بازیکن سریع این فصل از مسابقات چمپیونز لیگ می‌اندازیم.

10 بازیکن سریع لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023 سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد