Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@08:27:02 GMT

پرداخت فوری کسری حقوق ‌مرداد نیروهای مسلح

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۸۸۴۶

پرداخت فوری کسری حقوق ‌مرداد نیروهای مسلح

وزیر دفاع با اشاره به نشست مشترک با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در این نشست توافق شد سریعا مابقی حقوق کارکنان نیروهای مسلح پرداخت ‌شود. به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، امیر سرتیپ امیر حاتمی با تاکید بر اینکه دولت و نیروهای مسلح نسبت به معیشت کارکنان نیروهای مسلح توجه ویژه‌ای داشته و دارند‌، اظهار داشت: پس از اختلاف محاسباتی‌ که در موضوع پرداخت حقوق کارکنان نیروهای مسلح در مرداد ماه پیش آمده بود، بلافاصله نشست مشترکی با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر محمدباقر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و سایر مسئولان ذی‌ربط ‌برگزار ‌و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار داشت: در این نشست اختلاف محاسباتی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ‌سریعا نسبت به پرداخت کسری حقوق ‌مرداد ماه کارکنان نیروهای مسلح اقدام شود که این پرداخت در حال انجام است.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: به منظور ساماندهی‌ هر چه بهتر موضوع پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان عزیز نیروهای مسلح، توافق شد کارگروه مشترکی با حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح، ‌‌سازمان برنامه و بودجه و وزارت دفاع ‌تشکیل و کلیه فرآیندهای برآورد محاسبات و تخصیص اعتبارات رسیدگی شود‌.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المهریه، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در مصاحبه با این شبکه گفت، باید درک کنیم که علت یاوه‌گویی اسرائیل ایمنی آن در برابر مجازات است، این رژیم می‌داند واکنش جهان عرب و اسلام ضعیف خواهد بود به همین علت مرتکب چنین جنایت‌هایی می‌شود ما بر همین اساس، چهارمین دور عملیات خود را اعلام کردیم چهارمین دور عملیات شامل دو بخش است؛ بخش اول تلاش نیرو‌های مسلح یمن برای هدف قرار دادن کشتی‌های اسرائیلی در هر جایی از جمله دریای مدیترانه است. بخش دوم این مرحله عملیات مربوط به رفح است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

البخیتی ادامه داد: اگر این رژیم تهاجم به رفح را آغاز کند ما اجرای بخش دوم این عملیات را شروع خواهیم کرد. در این بخش از عملیات در صورت حمله به رفع ما همه کشتی‌های شرکت‌هایی را که با اسرائیل همکاری می‌کنند هدف قرار خواهیم داد، به همین علت آمریکا و انگلیس باید رژیم صهیونیستی را زیر فشار قرار دهند تا نسل کشی در غزه را متوقف کند و به محاصره این منطقه پایان دهد.

وی در پاسخ به سوالی درباره توانایی‌های نیرو‌های مسلح یمن گفت، نیروی موشکی یمن اکنون آماده و در جستجوی اهداف مورد نظر است تا به آنها حمله کند.

 

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟