Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@05:17:25 GMT

کشف تجهیزات چاپ اسکناس تقلبی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۹۱۵۷

کشف تجهیزات چاپ اسکناس تقلبی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف تجهیزات چاپ اسکناس تقلبی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار منوچهر امان اللهی اظهار کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر استان به دنبال دریافت اخباری مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر توسط یکی از خرده فروشان حرفه‌ای در شهر کرمانشاه، شناسایی مخفیگاه متهم را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان االهی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی محل اختفای فرد مذکور مشخص شد و با هماهنگی مقام قضایی و همکاری عوامل انتظامی شهرستان کرمانشاه مورد بازرسی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف مقادیری موادمخدر از منزل متهم، گفت: در بررسی های دقیق‌تر از منزل این فرد، تجهیزات و دستگاه های چاپ اسکناس تقلبی نیز کشف شده است.

وی تصریح کرد: متهم به همراه خواهرش که متهم اصلی پرونده است، اقدام به جعل اسکناس می‌کرد و بیش از 87 میلیون ریال اسکناس 500، 100 و 50 هزار ریالی جعلی از این متهمان به دست آمده است.

وی یادآور شد: متهم اصلی برای انجام تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس مبارزه با موادمخدر است، همچنین برادر وی نیز پیش از حضور عوامل انتظامی از محل متواری شده بود که دستگیری وی در دست اقدام است.

فرمانده انتظامی استان گفت: احتمال می‌رود توزیع کنندگان اسکناس‌های تقلبی در استان که اخیراً نیز دستگیر شده‌اند، از این منبع پول‌های جعلی را تهیه می‌کردند، همچنین با توجه به کشف تجهیزات پیشرفته، متهمان بیشتری نیز در این ارتباط شناسایی و دستگیر شوند.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ هادی سلمانی گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که در بازرسی از آن ۲ تن و ۱۰۰ کیلو گرم شکر کشف کردند.

وی افزود: ارزش این میزان کالای احتکار شده ۷۱ میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده است .

فرمانده انتظامی زیرکوه افزود:  مأموران در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


دیگر خبرها

  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد