Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:44:05 GMT

پرداخت فوری کسری حقوق ‌مردادماه کارکنان نیروهای مسلح

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۹۲۵۰

پرداخت فوری کسری حقوق ‌مردادماه کارکنان نیروهای مسلح

وزیر دفاع با اشاره به نشست مشترک با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در این نشست توافق شد سریعا مابقی حقوق کارکنان نیروهای مسلح پرداخت ‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ امیر حاتمی با تاکید بر اینکه دولت و نیروهای مسلح نسبت به معیشت کارکنان نیروهای مسلح توجه ویژه‌ای داشته و دارند، اظهار داشت: پس از اختلاف محاسباتی‌ که در موضوع پرداخت حقوق کارکنان نیروهای مسلح در مرداد ماه پیش آمده بود، بلافاصله نشست مشترکی با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و سایر مسئولان ذی‌ربط ‌برگزار ‌و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در این نشست اختلاف محاسباتی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ‌سریعا نسبت به پرداخت کسری حقوق ‌مرداد ماه کارکنان نیروهای مسلح اقدام شود که این پرداخت در حال انجام است.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: به منظور ساماندهی‌ هر چه بهتر موضوع پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان عزیز نیروهای مسلح، توافق شد کارگروه مشترکی با حضور نمایندگان ستاد کل نیروهای مسلح، ‌سازمان برنامه و بودجه و وزارت دفاع ‌تشکیل و کلیه فرآیندهای برآورد محاسبات و تخصیص اعتبارات رسیدگی شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۹۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم

فرمانده کل ارتش در پیامی اعلام کرد: اقدامات درخشان دفاعی ارتش و نیروهای مسلح به بازدارندگی مقتدرانه نظام اسلامی منتج شده و جهان می‌داند که نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی دشمنان، پاسخی طوفانی خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: نقش‌آفرینی ارتش در تقویت سپر قدرتمند دفاعی با اجرای طرح‌ها و اقدامات متعدد و راه‌اندازی پایگاه‌های مختلف از جمله پایگاه‌های راهبردی پهپادی و تاکتیکی زیرزمینی و صدها دستاورد نوین دفاعی در زمین، هوا، دریا و فضا و پیشرفت در عرصه‌های علوم و فناوری، سایه هرگونه تعرض و جسارت دشمنان زبون را از نظام و مردم شریف ایران برداشته و استقلال و امنیت پایدار میهن اسلامی را تقویت کرده و با برگزاری صدها رزمایش مشترک، مرکب و دفاع از حریم آل‌الله، این مسیر امنیت‌افزا و عزت‌آفرین را استمرار بخشیده است.

متن کامل پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

٢٩ فروردین، یادآور مقطعی درخشان و ماندگار در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی برای ارج نهادن به جایگاه حساس ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با دوراندیشی حکیمانه و صدور فرمان قاطع امام راحل (ره) مبنی بر حمایت از ارتش در برابر توطئه‌های انحلال این رکن دفاعی کشور و توطئه دشمنان برای تجزیه ایران، ثابت شد که ماهیت و مولود این سازمان وزین نظامی با ویژگی‌های مردمی بودن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن، ایمان و ولایتمداری، نظم و انضباط، شجاعت، خطرپذیری و ده‌ها صفات و ویژگی، دستاورد ارزشمند سربلندی، استقلال و اقتدار ایران امروز است.

در ادامه این پیام آمده است: ارتش بارها و بارها در میدان‌های سخت و آزمون‌های دشوار، پاسخ این اعتماد و حمایت را به شایستگی نشان داد که نمونه بارز آن، حفظ تمامیت ارضی و استقلال کشور با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید گلگون‌کفن و صدها هزار جانباز، آزاده و ایثارگر سرافراز در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

امروز پیشینه و اقدامات درخشان دفاعی ارتش و نیروهای مسلح به بازدارندگی مقتدرانه و درون‌زای نظام اسلامی منتج شده و پیام اقتدار ایران به گونه‌ای مخابره شده است که جهان می‌داند وعده صادق نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی به منافع، مرزها و امنیت نظام اسلامی، پاسخ طوفانی و یکپارچه است و آنچه در عملیات شکوهمند اخیر در جواب قاطع به تجاوز آشکار دشمن پلید و غاصب صهیونیستی به ثمر رسید و دل ملت‌های مظلوم به‌ویژه مردم مقاوم فلسطین و غزه مظلوم را شاد کرد، تنها گوشه‌ای از ظرفیت و اراده مستحکم نیروهای مسلح است که با محوریت نیروی هوافضای سپاه و هم‌افزایی ارتش و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، دوستان نظام را شاد و دشمنان بشریت را مأیوس کرد.

نقش‌آفرینی ارتش در تقویت سپر قدرتمند دفاعی با اجرای طرح‌ها و اقدامات متعدد و راه‌اندازی پایگاه‌های مختلف از جمله پایگاه‌های راهبردی پهپادی و تاکتیکی زیرزمینی و صدها دستاورد نوین دفاعی در زمین، هوا، دریا و فضا و پیشرفت در عرصه‌های علوم و فناوری، سایه هرگونه تعرض و جسارت دشمنان زبون را از نظام و مردم شریف ایران برداشته و استقلال و امنیت پایدار میهن اسلامی را تقویت کرده و با برگزاری صدها رزمایش مشترک، مرکب و دفاع از حریم آل‌الله، این مسیر امنیت‌افزا و عزت‌آفرین را استمرار بخشیده است.

امروز همچنین روز بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان و تکریم شیراوژنان فداکاری است که با ساختار جدید متحرک هجومی، رزمی و واکنش سریع برای انجام وظیفه خطیر دفاع از هزاران کیلومتر مرزهای زمینی در مناطق مختلف و مقابله با تهدیدها در محیط پیرامونی، بخش عمده‌ای از عمر و زندگی خویش را در مناطق سخت و صعب‌العبور با تحمل سرما و گرمای طاقت‌فرسا سپری کرده‌اند تا سرافرازی ملت عزیزمان و نام بلند ایران را تثبیت کنند.

مجاهدت‌های همرزمان غیورم در نیروی پدافند هوایی، نیروی هوایی و نیروی دریایی نیز که در لبیک به فرمان امام خود برای قوی شدن و قوی ماندن و رسیدن به اوج بالندگی و صلابت دفاعی از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند، شایان تقدیر است.

جای بسی سرافرازی و بالندگی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران همسو با انجام وظیفه خطیر صیانت از کیان و تمامیت ارضی کشور، در راستای رسالت مردمی بودن خویش توانسته است در عرصه‌های مختلف خدمات‌رسانی و مردم‌یاری در هنگام وقوع بحران‌ها و رخدادهای ناگوار طبیعی، پاکسازی میلیون‌ها هکتار از زمین‌های آلوده به مین از دوران دفاع مقدس، مبارزه با انواع تهدیدات زیستی و بیماری‌ها به‌ویژه کرونا، با تقدیم صدها شهید و جانباز، حضوری چشمگیر داشته باشد.

فرارسیدن ٢٩ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را محضر مبارک فرمانده حکیم، اقتدارآفرین و دوراندیش کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان و ایثارگرانِ میادینِ جهاد و شهادت و تمامی دلاوران ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، از یکایک خانواده‌های صبور و شرافتمند برای همراهی مومنانه رزمندگان ارتش حزب الله، صمیمانه تشکر می‌نمایم و امید دارم پاداش مجاهدت‌های شبانه‌روزی سربازان امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، ظهور پرنور آن حضرت، صلابت، سلامتی و شادکامی همرزمان عزیزم و نابودی هرچه سریع‌تر دشمن زبون صهیونیستی و نجات مردم مظلوم جهان، به‌ویژه فلسطین و غزه قهرمان باشد.

کد خبر 744815

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای سربازان و کسانی که کارت پایان خدمت ندارند !
  • به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم
  • دیدار ارتشیان با نماینده ولی فقیه
  • دفاع چین از ایران در نشست شورای امنیت
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار و ۲۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • آغاز ثبت نام برای دریافت مشوق‌های سربازی از ۱۵ اردیبهشت
  • مهارت آموزی بیش از ۲۳۷ هزار نفر از کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح
  • ثبت نام رسمی مشمولین خدمت سرباز در سامانه مشوق‌ها از ۱۵ اردیبشهت
  • اسرائیل خواستار نشست فوری شورای امنیت سازمان ملل شد
  • نشست فوری و اضطراری کاخ سفید درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل