Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@01:00:38 GMT

ذبح رایگان دام‌های قربانی در کشتارگاه جغتای

تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۶۹۹۱۶

ذبح رایگان دام‌های قربانی در کشتارگاه جغتای

روابط عمومی دامپزشکی جغتای از رایگان بودن ذبح دام‌های قربانی در روز عید قربان در کشتارگاه این شهر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسینی در گفت وگو با پیام جغتای، گفت: ذبح دام های قربانی مردم این شهرستان در روز عید قربان رایگان بوده و از این رو متقاضیان می توانند دام های خود را برای ذبح رایگان و بهداشتی به کشتارگاه شهرداری جغتای تحویل بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از آنجایی که کشتار دام های قربانی در کنار معابر شهری باعث بروز مشکلات عدیده بهداشتی شده و تجمع حیواناتی نظیر سگهای ولگرد و حشرات را در پی دارد، توصیه کمی شود تا مردم از ذبح هرگونه دام در معابر شهر و روستا خودداری کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعد از احداث واحد کشتارگاه صنعتی شهرداری در سالهای اخیر، ذبح بهداشتی برای دام های مردم در روزهای عادی و عید قربان به وجود آمده است.

وی در پایان گفت: برای ترویج این امر و همچنین تشویق مردم در راستای تحویل دام های قربانی خود به کشتارگاه تخفیف ۱۰۰درصدی در هزینه ذبح و همچنین حذف تشریفات اداری و معمول به مناسبت عید قربان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۶۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : طی روز‌های اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری تب نزله‌ای بدخیم
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در باره بیماری گیجی گوسفندان
  • هشدار شبکه دامپزشکی جغتای در خصوص بیماری سنوروزیس ،گیجی در گوسفندان