Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره آموزش تخصصی تیم‌های واکنش سریع امداد و نجات ویژه شعب جمعیت هلال‌احمر کشور در مرکز بین‌المللی آموزش‌های تخصصی امداد و نجات اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان،به‌نقل ازروابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، این دوره با حضور 120 نفر از اعضای تیم‌های واکنش سریع شعب استان‌های خوزستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و اصفهان به میزبانی اصفهان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش‌های تخصصی جمعیت هلال احمر با اشاره به برگزاری این دوره در اصفهان گفت: بنای تیم‌های واکنش سریع از سال گذشته در جمعیت هلال‌احمر گذاشته شد و این تیم‌ها به نوعی تیم‌های پیشرو در حوادث هستند.

سلطانی پیرامون نحوه فعالیت این تیم‌ها افزود: تیم‌های واکنش سریع به صورت 24 ساعته در طول سال آماده ارائه خدمت هستند و در هر شعبه جمعیت هلال‌احمر دو تیم 5 نفره مستقر شده و در لحظات اول حادثه برای تثبیت حادثه و تا رسیدن تیم‌های عملیاتی و پشتیبانی، اقدامات لازم در رابطه با پاسخگویی به آن حادثه را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها در 5 منطقه کشور برگزار خواهد شد و مرکز بین‌المللی آموزش‌های تخصصی امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر اصفهان این هفته میزبان اعضای تیم‌های شرکت کننده در این دوره است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان نیز در بازدید از این دوره در سخنانی بر اهمیت و ضرورت وجودی تیم‌های واکنش سریع در ساختار سازمان‌های امدادی از جمله جمعیت هلال‌احمر اشاره و وجود این تیم‌ها را نقطه عطف پاسخگویی موثر به حوادث و سوانح احتمالی شهرها دانست.

مومنی تصریح کرد: وجود این تیم‌ها در شعب، نقش موثری در ارتقای پاسخگویی به حوادث و افزایش تاب آوری جوامع در برابر مخاطرات و سوانح احتمالی دارد.

وی با اشاره به سیاست‌های دبیرکل جمعیت و سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، در مورد تشکیل یک تیم واکنش سریع برای شهرستان‌های بالاتر از 100 هزار نفر جمعیت و آمادگی و فعالیت شبانه‌روزی این تیم‌ها اظهار داشت: در این دوره آموزشی تیم‌های شرکت کننده با مباحث تخصصی و پیشرفته امداد و نجات در حوادث آوار، کوهستان و جاده آشنا خواهند شد.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: حادثه برخورد خودروی سواری ال ۹۰ با گاردریل به پایگاه جمعیت هلال احمر شهید کریمیان طاهری کاشان اعلام شد.

محمدنوید متقی با اشاره به اعزام یک تیم عملیاتی به محل حادثه افزود: این حادثه کیلومتر ۳۰ آزادراه کاشان-قم رخ داده بود.

او گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی مربوطه منتقل شدند و یک نفر نیز بر اثر این حادثه جان خود را از دست داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل