Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز حامدعلامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید شاهد تحولات اجتماعی ارزنده و مثبتی هستیم که جا دارد همگان به ویژه دانش‌آموزان عزیز که سهم مهمی در بهره‌برداری و به نتیجه رساندن آن داشته بدان توجهی ویژه نمایند.
وی گفت: در آغاز این تحول بزرگ دو عامل مهم، نوید بخش حرکتی پویا و سازنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب ریاست محترم جمهوری و کابینه آن که با تلاش و انرژی بیشتر و نفسی تازه در حوزه خدمت به مردم مسلمان درآمده‌اند. به خصوص انتخاب وزیر محترم آموزش و پرورش که نوید تحولات بیشتر و حرکتی پیشروتر به سمت آموزش و پرورش اسلامی را خواهد داد.
علامتی خاطر نشان کرد: آغاز هفته دولت است که با یاد شهیدان بزرگوار آموزش و پرورش شهید رجایی و شهید باهنر که هر دو از دل آموزش و پرورش روییده و مایه مباهات همه دانش پژوهان‌اند مزین گشته و انتظار می‌رود که در فصل نوین حرکت خود و به یاری خداوند موفقیت بیشتری در جهت تامین اهداف انقلاب بزگ اسلامی و امام راحل خمینی کبیر(ره) و منویات مقام معظم رهبری کسب نمایند.
علامتی گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان افتخار دارد که اعلام کند شهید رجایی و باهنر سهم مهم و بسیار ارزنده در بالندگی این نهاد تربیتی– اجتماعی داشته و در همه حال امانت‌دار آنان خواهیم بود.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: در این میان توجه ویژه به سند راهبردی تحول بنیادین آموزش و پرورش و اجرای دقیق و هوشمندانه آن از طریق همه عزیزان آموزش و پرورش کشور افتخاری است که در این برهه تاریخی نصیب نظام مقدس ما شده است. یقینا در فضای جدید دغدغه اصلی مسئولان محترم این وزارتخانه اجرای دقیق این سند می‌بایست باشد.
وی افزود: اکنون نیز در منطقه شاهد تحولاتی در سوریه و لبنان و فلسطین عزیز هستیم که متاسفانه رژیم صهیونیستی اسرائیل غاصب و نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا مسبب آن است و هر روز می‌بینیم که افراد بیگناه به خصوص دانش‌آموزان مسلمان هدف کینه و ستم آنان قرار می‌گیرند جای دارد که در این ایام توجه اکید و ویژه‌ای نسبت به این شرایط در دانش‌آموزان و به خصوص اعضای انجمن‌های اسلامی ایجاد شود.
دبیرکل اتحادیه گفت: در پایان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در راستای اهداف مقدس تعلیم و تربیت اعلام می‌دارد که همیار و همراه هیئت دولت محترم باشد و با توجه به اهداف اجتماعی و تربیتی این اتحادیه در تحقق سند ملی تحول بنیادین آموزش و پرورش همه تلاش خویش را بکار گیرد باشد که جوانان و جامعه‌ای شاداب و انقلابی در مسیر تحول و پیشرفت اسلامی قرار گیرند.

700

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، حجت الاسلام  عبدالحسین خسروپناه شامگاه پنج شنبه در مراسم نکوداشت  ادیب دزفول دکتر محمدرضا سنگری در حسینیه ثارالله دزفول، افزود:اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به صورت نظام مند بر اساس نقشه راه برای نخستین بار در دولت سیزدهم و با همت وزیر آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد : سند بنیادین آموزش و پرورش ۱۳ سال است که تدوین و تصویب شده که در این مدت بخش‌هایی از آن اجرا شده اما هیچگاه این سند به صورت نظام مند اجرایی نشده است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد :  مجموعه وزارتخانه آموزش و پرورش به ویژه شخص وزیر، شبانه روز در تلاش برای حل مسایل معیشتی و گره گشایی از موانع اجرای سند بنیادین آموزش و پرورش است.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به اینکه  تکریم دکتر سنگری تکریم علم، اخلاق و ادب است گفت: برگزاری چنین مراسم های نکوداشتی بسترسازی برای معرفی الگوهایی برجسته به نسل های جوان و نوجوان است.

وی افزود : دکتر سنگری بیش از نیم قرن پژوهش در ترویج معارف اسلامی و عاشورا تلاش کرده است و ذاکران و مداحان کشور به ویژه خوزستان از آثار ادبی دکتر سنگری بهره های فراوان برده‌اند.

 

دیگر خبرها

  • صحرایی: آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد
  • تحقق سند تحول آموزش و پرورش جدی گرفته شود
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد
  • آموزش و پرورش بر مبنای سند تحول بنیادین اداره خواهد شد
  • اجرای نقشه تحول بنیادین آموزش و پرورش یک تکلیف ملی است
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد/ معلم کارمند نیست
  • بزودی، ابلاغ نقشه راه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • اجرای نقشه تحول بنیادین آموزش و پروش یک تکلیف ملی است
  • مراد صحرایی: در دولت سیزدهم مرگ سند ۲۰۳۰ را اجرا کردیم / تغییر عناوین و حجم دروس مدارس برای اجرای برنامه‌های پرورشی