Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فناوری _ کمپانی سامسونگ به‌زودی پرچم‌دار سری نوت را به بازار عرضه خواهد کرد. لابراتوار دیسپلی‌میت اعتقاد دارد که این محصول دارای بهترین صفحه‌نمایش حال حاضر جهان است.

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از جام جم آنلاین ، شرکت سامسونگ در تاریخ ۱۵ سپتامبر سال جاری، پرچم‌دار سری نوت را با نام گلکسی نوت ۸ وارد بازار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتیجه‌ی تست‌های انجام‌گرفته توسط دیسپلی‌میت، نشان‌دهنده‌ی کیفیت و روشنایی بالای صفحه‌نمایش نوت ۸ است. این لابراتوار اعتقاد دارد صفحه‌نمایش ۶.۳ اینچی و امولد این محصول، بهترین صفحه‌نمایش حال حاضر جهان است. ماژول اینفینیتی دیسپلی سامسونگ که در گوشی‌های اس ۸ و اس ۸ پلاس به کار گرفته شده، دارای مزایای بسیار زیادی است که قبلا لابراتوار دیسپلی‌میت به بررسی آن‌ها پرداخته بود. ولی شرکت سامسونگ به کیفیت موجود اکتفا نکرده و در فبلت جدید خود یعنی گلکسی نوت ۸، این صفحه نمایش بی‌نظیر را بازهم بهبود داده است.

به اعتقاد دیسپلی‌میت، رزولوشن +qHDا(۲۹۶۰×۱۴۴۰) با چگالی ۵۲۱ نقطه در اینچ که روی یک صفحه با اندازه‌ی ۶.۳ اینچ و با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ به کار رفته است، در کنار پنل سامسونگ که از مزایایی مانند رندرینگ زیرپیکسل و پیکسل‌های الماسی بهره می‌برد؛ باعث به وجود آمدن صفحه‌نمایشی با کیفیت مثال‌زدنی شده‌اند. یکی از بهبودهای چشم‌گیر گلکسی نوت ۸ نسبت به اس ۸ و اس ۸ پلاس، روشنایی صفحه‌نمایش است. صفحه نمایش جدید دارای روشنایی ۱۲۰۰ نیت است که نسبت به مدل قبلی ۲۰۰ نیت افزایش یافته است. همچنین محصول جدید با ۴ پروفایل رنگ مختلف به فروش می‌رسد که توسط کاربر قابل انتخاب است. مدل اصلی از سیستم رنگی sRGB gamut استفاده می‌کند و در کنار آن نمایش پویا، امولد سینما و امولد فوتو می‌توانند انتخاب‌های دیگری برای کاربران باشند. در این بین دیسپلی‌میت معتقد است که حالت رنگ پایه باید اعتدال را در کاربردهای مختلف رعایت کند تا بتواند رضایت کاربران به دست آورد.

محدوده‌ رنگ gamut صفحه نمایش فبلت به ۱۱۲ درصد از فضای DCI-P3 محدود می‌شود و اجازه می‌دهد که گلکسی نوت ۸ رنگ‌ها را با دقت بیشتری در محیطی با نور بالا نشان دهد؛ درحالی‌که پنل نیز از زاویه‌ی دید مناسبی برخوردار است و در زاویه ۳۰ درجه، روشنایی آن ۲۹ درصد کاهش می‌یابد و تغییر رنگ در زوایای مختلف به حداقل خود رسیده است که در مقایسه با بهترین پنل‌های ال‌سی‌دی که از ۵۵ درصد کاهش نور در زاویه‌ی ۳۰ درجه رنج می‌برند؛ رقم شگفت‌انگیزی است. سامسونگ موفق به بهبود حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی گلکسی نوت ۸ در مقایسه با اس ۸ و اس ۸ پلاس شده؛ ولی میزان مصرف انرژی در حداکثر کارایی، مشابه با دو مدل قبلی است.

گلکسی نوت ۸ از سوی Uhd Alliance موفق به کسب گواهینامه‌ HDR Premium شده است که معمولا به تلویزیون‌های 4K UHD با کیفیت بالا داده می‌شود که قادر به ارائه‌ی قابلیت‌های HDR، نظیر امکان نمایش طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، روشنایی و کنتراست هستند. پنل اولد این فبلت، نمایش دقیق رنگ‌های سیاه و سفید را ضمانت می‌کند؛ درحالی‌که پردازشگر ویدیوی آن می‌تواند محتوای استاندارد را بهبود دهد تا تصویری مشابه فیلم‌هایی که به‌طور خاص برای مشاهده به‌صورت HDR ساخته شده است، نمایش داده شود. علاوه بر این موارد، دیسپلی‌میت به ستایش کارایی «حالت شب» جدید سامسونگ و فیلتر نور آبی و استفاده از گوریلاگلس ۵ خمیده برای حفاظت هرچه بیشتر صفحه‌نمایش در مقابل ضربه و خراش و سایر صدمات فیزیکی پرداخته است. گلکسی نوت ۸ در بسیاری از نقاط جهان آماده‌ی پیش‌فروش است و سامسونگ انتظار دارد این محصول در تاریخ ۱۵ سپتامبر در بازار‌های آمریکا، کانادا، اروپا و استرالیا و چند کشور دیگر عرضه شود.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۰۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای مارکا، رئال مادرید اکنون می‌خواهد قرارداد فرلاند مندی، بازیکنی را که قبلاً گمان می‌رفت همین تابستان به تیمی دیگر واگذار شود را تمدید کند.

فرلاند مندی به عنوان جانشین مارسلو، اسطوره باشگاه، در سال 2019 از لیون خریداری شد.

در واقع، مرد فرانسوی خروج ستاره برزیلی را تسریع کرد و به سرعت توانست فیکس رئال شود و هرگز نیز این جایگاه را از دست نداد. مندی که در این مدت با رئال سه لالیگا و یک لیگ قهرمانان را فتح کرده، هنوز یک سال دیگر قرارداد دارد ولی رئال می خواهد قراردادی جدید به او پیشنهاد دهد.

از آنجایی که مندی با مشکل مصدومیت های متعدد دست به گریبان بوده، گمان می رفت که او در تابستان امسال فروخته شود ولی عملکرد عالی و روند خوب و باثباتش در فصل جاری، نظرات را عوض کرد.

مارکا نوشته است که در صورت تمدید مندی، انتقال آلفونسو دیویس از بایرن منتفی خواهد شد چرا که سیاست باشگاه این است که در یک پست دو بازیکن مدعی فیکس بودن حضور نداشته باشند. به خصوص که فران گارسیا نیز امسال خوب کار کرده و نوید روزهای بهتری را نیز داده است. به این ترتیب مندی و گارسیا فصل بعد نیز مدافعان چپ رئال خواهند بود.

دیگر خبرها

  • لوئیز انریکه: حتی بهترین بازیکنان جهان هم باید دفاع کنند
  • اِشویانتک همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • اِشویانتک؛ همچنان بهترین تنیسور زن جهان
  • مویس در تشریح علت افت وست هم: ما دیگر رایس، بهترین هافبک کشور را در اختیار نداریم
  • چالهان اوغلو یکی از بهترین‌های جهان است
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • برترین نقاشی دیواری سال 2023 ؛ بانوی نوازنده و خلاقیتی که نمایش می دهد(+عکس)
  • وقتی که تریاک ایران، بهترین تریاک جهان بود!
  • سلفی جدید بهرام رادان همه را متعجب کرد
  • ۱۰ کشور با بهترین غذا‌ها در جهان