Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاش گفت: در عملیات بازرسی ضربتی، 2 انبار زیر زمینی غیر مجاز با بیش از یک تن مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در این شهرستان کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه عید قربان قرار داریم و خرید مایحتاج توسط شهروندان گشت های مشترکی بین ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و مرکز بهداشت و درمان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در بازرسی از دو واحد صنفی سوپراغذیه و قنادی مقادیر زیادی مواد غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته کشف شد.

نیکبخت با اشاره به مواد غیربهداشتی و فاسد کشف شده، افزود: در این بازرسی از زیر زمین و انبار این دو واحد صنفی مقدار یک تن خیارشور دبه ای، رنگ خوراکی مصنوعی غیر مجاز، خمیر شیرینی فاسد، شیر پاستوریزه و انبه منجمد تاریخ مصرف گذشته و بستنی غیر قابل عرضه کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: مواد غذایی غیربهداشتی توسط مرکز بهداشت و درمان جمع آوری و پرونده تخلف این دو واحد صنفی برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد و رسیدگی به پرونده در شعبه ویژه تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی آغاز شده است.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاش گفت: این اداره در جهت حفاظت و صیانت از سلامت شهروندان و افزایش ارتقای شاخص ها و معیارهای بهداشتی در جامعه فعالیت‌های موثری را برای عموم مردم برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت شهروندان و برخورد با تمامی عواملی که این سلامت را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند، در اولویت برنامه‌های اداره صنعت، معدن و تجارت است، اذعان کرد: بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در تمامی روزهای سال ادامه دارد و با متخلفان عرضه مواد غذایی غیر بهداشتی طبق قانون برخورد می شود.

نیکبخت با بیان اینکه شهروندان در هنگام خرید مواد غذایی باید به تاریخ انقضاء، تولید و پروانه بهداشتی درج شده بر روی بسته بندی توجه کنند، اظهار کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه رعایت نکردن موازین بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی مراتب را برای پیگیری به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خاش اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| تخلفات صنفی طلا فروشان تبعات دارد

دریافت 8 MB

به گزارش قدس خراسان، هادی مخملی اظهار کرد: در خصوص سامانه تجارت و ثبت معاملات و موجودی در آن مشکلاتی نه تنها در مشهد بلکه در کل کشور به وجود آمد و در جلساتی که داشتیم تا نهایی شدن رفع مشکلاتشان پیگیری کنیم.

رییس اتاق اصناف مشهد بیان کرد: ما درباره عدم ثبت معاملات تاکنون هیچ برخوردی از طریق مراجع دولتی نکردیم، اما طلا فروشان، مغازه هایشان را تعطیل کردند و این تخلفات صنفی تبعاتی را دربردارد.

وی افزود: چندین اتحادیه ما تمام معاملاتشان را در سامانه تجارت ثبت می کنند و یک کار ارزشمند و باعث شفاف سازی معاملات هست.

دیگر خبرها

  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • فیلم| تخلفات صنفی طلا فروشان تبعات دارد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب