Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فناوری _ کمپانی دل امروز از مدل جدید تبلت Latitude 12 Rugged رونمایی کرد که همانطور که از نامش پیداست، مقاومت بالایی در برابر ضربه از خود نشان می دهد. این تبلت تازه، وزن زیادی داشته، از منظر طراحی بسیار زمخت است و البته هنوز ویندوز 7 مایکروسافت را به اجرا در می آورد.

به گزارش بولتن نیوز و به نقل از دیجیاتو ، تبلت تازه دل، با نام Latitude 7212 Rugged Extreme شناخته می شود و به نمایشگر 11.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 اینچی 1080p مجهز شده است. مدل های مختلف این تبلت، پردازنده نسل ششم یا هفتم اینتل را در خود جای می دهند، به 8 الی 16 گیگابایت حافظه رم مجهز شده اند و از 128 گیگابایت الی 1 ترابایت حافظه داخلی بهره می برند.

از آن جایی که این تبلت برای محیط های کاری (مانند ساختمان های نیمه کاره) در نظر گرفته شده، کماکان ویندوز 7 را به اجرا در می آورد. البته گفتنی است که Latitude 7212 در واقع به صورت پیش فرض به ویندوز 10 مجهز است که بعداً به ویندوز 7 دانگرید شده، بنابراین کاربران می توانند در صورت نیاز، دستگاه خود را آپگرید کنند. علاوه بر این امکان سفارش دستگاه با ویندوز 10 و به صورت دانگرید نشده نیز مهیا است.

اگرچه Latitude 7212 جثه بسیار بزرگی دارد، اما باز هم بهبودهای زیادی نسبت به مدل پیشین خود داشته است. در سبک ترین حالت (یعنی وقتی که تنها یک باتری در آن قرار گرفته)، وزن دستگاه به 1.27 کیلوگرم می رسد که تقریباً با مک بوک ایر برابری می کند. و این در حالی است که مدل قبلی، وزنی برابر با 1.61 کیلوگرم داشت و با بهبودی قابل توجه طرف هستیم؛ خصوصاً با در نظرگیری این موضوع که از نظر ابعاد کلی، تفاوتی میان Latitude 12 و Latitude 7212 وجود ندارد.

در نهایت گفتنی است که تبلت تازه از راه رسیده دل، با قیمت 1899 دلار فروخته می شود و دل چندین محصول جانبی مانند داک، کاور کیبورد، شارژر باتری و ماژول های دیگری نیز برای Latitude 7212 Rugged Extreme در نظر گرفته که همگی مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم

ژان میشل ژار موسیقیدان فرانسوی اولین نفر در جهان است که رسما با تاکسی پرنده پرواز می‌کند. این تاکسی پرنده می‌تواند در هر بار نزدیک به یک هزار کیلومتر (۶۲۰ مایل) پرواز کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سازه‌های کشور باید در برابر زلزله‌های ۸ ریشتری مقاوم باشند
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • افزایش انتقال باکتری‌های مقاوم به دارو به طبیعت
  • افزایش انتقال باکتری‌های مقاوم به دارو از جوامع انسانی به طبیعت
  • رونمایی از پرواز رسمی تاکسی پرنده در اسلواکی + فیلم
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • حرف‌های سیدجواد هاشمی درباره رپ کردنش
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی