Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان صداوسیما گفت: میانگین پوشش دیجیتال در کشور در مرز حدود ۹۰ درصد است و در استان گلستان ۹۴ درصد که بالاتر از میانگین کشوری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، رضا علیدادی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های فنی صدا و سیمای گلستان اظهار داشت: رسانه دارای یک کالبد و جان و روحی است و ما در معاونت توسعه در کالبد آن فعالیت و تلاش می‌کنیم بهترین شکل را به رسانه بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تلاش هستیم در برون مرزها و درون مرزها پیام جمهوری اسلامی را از طریق رسانه انتقال دهیم.تلاش بر این است نشر ارزش‌های والای انسانی مهدویت و قرآن از طریق صدا و سیما منتشر شود و پاک‌ترینرسانه دنیا، رسانه جمهوری اسلامی است که نشر ارزش‌های والای اسلام و انسانیت را انجام می‌دهند و این موضوع وظایف ما را دوچندان کرده است.

معاون فنی سازمان صداوسیما گفت: در معاونت توسعه برای همه بخش‌ها برنامه‌ریزی لازم را انجام داریم و تلاش ما این است که بهترین شرایط فنی و زیرساختی در صدا و سیما فراهم شود.

علیدادی اظهار کرد: در بازدیدی که داشتیم توازن را در صدا و سیمای گلستان مشاهده کردیم و امید داریم مشکلاتی که در پوشش روستاهای مرزی در گلستان وجود دارد مرتفع شود.مرکز صدا و سیمای گلستان از بسیاری از دیگر استان‌ها جلوتر است و به دنبال این هستیم که در دنیای علم و فناوری از دیگر کشورها عقب نباشیم.

معاون فنی سازمان صداوسیماافزود: در سه بعد ماهواره‌ای، زمینی و فضای مجازی معماری رسانه شکل گرفته و صدا و سیما نیز در این سه فضا فعالیت می‌کند و نخستین مشکلی که با آن رو‌به‌رو می‌شدیم گسترش پوشش بود و در بخش‌های عظیم به نقطه خودکفایی رسیدیم.بیشترین توسعه ما زمانی اتفاق افتاده که بیشترین مشکلات بین‌المللی و ارزی و مالی را داشتیم و در مرز حدود 90 درصد میانگین پوشش دیجیتال است و در استان گلستان 94 درصد؛ که بالاتر از میانگین کشوری است.

وی اظهار کرد: اگر سیمای ترکمن در استان گلستان به تصویب برسد این آمادگی را داریم که زیرساخت‌های لازم را انجام دهیم.در استان تهران جاهایی پیدا می‌شود پوشش نداشته باشیم و گسترده پهناوری پوشش سیما زیاد است و نیاز است که در تامین و تجهیز همکاری شود.

معاون فنی سازمان صداوسیما به توسعه شبکه رادیویی در کشور اشاره کرد و افزود: اقدامات در این زمینه قابل تقدیر است و با توجه به موقعیت که درازنو دارد پوشش رادیویی در گسترده زیادی از استان گلستان و مازندران است. در تلاش هستیم به بهترین صورت ممکن این خدمات ادامه پیدا کند و طرح‌ها و اقدامات خوبی در دستور کار است.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان آق‌قلا هم در این مراسم اظهار داشت: صدا و سیما قلب مصلح است و باید آنقدر گسترده شود که قلب‌ها را تسخیر کند.امید داریم بتوانیم صدا و سیما در مرزها تقویت شود‌.امروز باید پیش از گذشته صوت صدا و سیما جمهوری اسلامی به کشورهای آسیای میانه برسد.

آخوند رهبربا بیان اینکه در حال حاضر صدا و سیمای گلستان فعال است ولی باید نفوذ آن بیشتر شود، تاکید کرد: وحدت استان گلستان مثال‌زدنی است و چنین وحدتی کمتر به چشم می‌خورد.نیمی از جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند و باید به تقویت حضور بانوان و تشویق برای مشارکت در برنامه‌های مذهبی توجه شود.

انتهای پیام/

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • راه‌اندازی شبکه ملی روستا در صدا و سیما
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران