Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سونیا اندیش ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نزدیکی به سال 2018 و لزوم فرهنگ‌سازی مناسب آحاد مردم برای مواجهه مناسب با این رویداد اگر بتوانیم از سرمایه زنان استفاده کنیم راه توسعه فرهنگی جامعه را هموارتر خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بحث حضور زنان در جامعه در تمام کشورهای دنیا جزو موضوعات روز است، افزود: میزان مشارکت زنان در حوزه های مختلف درصد پیشرفت آن کشور را نشان می دهد؛ این در حالی است که درصد مشارکت زنان در مطلوبترین حد آن 35 درصد در کشورهای اروپایی و در کشور ما حدود 7 درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر تبریز توضیح داد: ما برای حضور بانوان در جامعه بسترسازی نکرده‌ایم و حتی در پست‌های میانی مدیرتی نیز حضور آقایان پررنگ‌تر است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز یادآور شد: در عرصه کارآفرینی باید توانمندی و ریسک پذیری بانوان را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در اتاق‌های بازرگانی کشور نیز حضور بانوان انگشت‌شمار است، افزود: تعداد محدودی از بانوان هم که در این جامعه مردسالار وارد عرصه می‌شوند راه را برای حضور بانوان آینده باز می‌کنند.

اندیش با بیان اینکه از 13 نفر عضو شورا تنها یک نفر زن است، مطرح کرد: اگر بتوانیم از سرمایه زنان استفاده کنیم راه توسعه فرهنگی جامعه را هموار خواهیم کرد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این نامه آمده است: با احترام به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • حضور فعال ایران در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع