Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- معاون کمیته امداد استان کرمانشاه، از آمادگی ۱۴۰ پایگاه این نهاد در عید قربان برای دریافت نذورات خیران در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری کمیته امداد(ره) استان کرمانشاه، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه ضمن اعلام تعداد پایگاه های جمع آوری نذورات مردمی، گزارشی از برنامه های اجرایی این نهاد در عید سعید قربان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا نصوری، با بیان اینکه در عید قربان امسال ۱۴۰ پایگاه ثابت و سیار با همکاری مراکز نیکوکاری به منظور جمع آوری نذورات و قربانی های مردم خیر استان دایر خواهد شد، گفت: کلیه دفاتر این نهاد در شهرستان های استان نیز در روز عید آماده دریافت نذورات مردمی خواهند بود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان کرمانشاه افزود: پایگاه های کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در روز عرفه همزمان با شروع دعای پرفیض این روز در استان مستقر و آماده دریافت نذورات و قربانی های خیران خواهند بود.

وی بیان کرد: پایگاه های جمع آوری نذورات مردم خیر طی روز عرفه در نوار مرزی خسروی، مساجد جامع و مزار شهدای شهرستان ها دایر و در روز عید سعید فطر این پایگاه ها در مراکز خرید، فروش و کشتار دام و معابر و میادین اصلی شهرستان ها مستقر خواهند شد.

نصوری با یادآوری اینکه مردم خیر و نیکوکار استان کرمانشاه در عید قربان سال ۹۵ بیش از چهار میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال نذورات به پایگاه های کمیته امداد اهدا کردند، پیش بینی کرد: امسال با مشارکت مردم خیر استان کرمانشاه میزان کمک ها و نذورات اهدایی در عید قربان به ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال افزایش پیدا کند.

نصوری با اشاره به اینکه این نهاد به منظور سهولت در توزیع نذورات مردمی، خانوارهای نیازمند به این نذورات را از پیش شناسایی کرده است، ادامه داد: نذورات مردم در همان روز عید بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شده و به هر خانوار حداقل دو کیلوگرم گوشت اهدا خواهد شد.

وی همچنین به آن دسته از کمک های مردمی که در عید سعید قربان به صورت نقد به پایگاه های امداد اهدا می شود اشاره و تاکید کرد: این نذورات نقدی نیز به گوشت گرم تبدیل شده و بین خانوارهای نیازمند و محروم استان توزیع می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان کرمانشاه عنوان کرد: آن دسته از همشهریان و نیکوکارانی که قادر به خرید گوسفند نیستند نیز می توانند گوسفندی را به طور مشترک با سایر خیران خریداری و به کمیته امداد اهدا کنند.

نصوری ضمن تشکر از خیران و نیکوکاران که همواره یاری رسان این نهاد در کمک به نیازمندان واقعی بوده اند، ابراز امیدواری کرد: خیران در عید قربان امسال نیز با کمک های بی دریغ خود شکوفه های لبخند را بر لب نیازمندان و محرومان بنشانند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی استان کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان کرمانشاه در عید قربان سال ۹۵ بیش از چهار میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال نذورات و قربانی به پایگاه های کمیته امداد اهدا کردند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۷۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشستی که امروز با حضور خانم افتخاری مشاور رییس کمیته امداد امام خمینی کشور برگزار شد هماهنگی و هم افزایی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی از مهمترین اهداف این نشست بود.


استان یزد با فعالیت‌هایی چشمگیر در زمینه ۱۵ رشته قرآنی در گروه‌های مختلف سنی مدد جویان کمیته امداد طی سه سال گذشته جایگاه دوم کشوری را داشته است.

دیگر خبرها

  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • علی‌اکبر قربان شیرودی را می‌شناسید؟
  • نماز جمعه پایگاه مردمی است
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • آمادگی امداد هوایی هلال احمر کرمانشاه در سالروز عملیات بازی‌دراز
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • برپایی اردوی جهادی پزشکی از سوی کمیته امداد شهر قدس
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن